Seuraa 

Eli siis mulla on kaksi viikkoa ollut kahdet antibiootit, antihistamiini ja joku keuhkoputkia laajentava oraaliliuos. Näissä kaikissa teksti, että ei saa käyttää raskauden aikana. No, varsinainen " ongelma" nyt on, että lääkkeiden käyttö loppu 3 päivää oviksen jälkeen. Yritystä oli myös tässä kierrossa, mutta onko noilla lääkkeillä jotain vaikutusta ovikseen/ hedelmöittymiseen/ kiinnittymiseen/ tms.? Siis vähentääkö mahdollisuutta raskautua. Kaikkea sitä alkaakin miettimään, kun epätoivoisesti raskautta toivotaan... Noo, toivottavasti jolloin jotain tietoa tai kokemusta...

Kommentit (3)

Niin en mäkään oikein usko siihen, että noi lääkkeet mitenkään vaikuttaisi vauvaan (jos sellainen vaikka olisi nyt viimein tulossa). Lähinnä juuri mietin tuota, että vaikuttaako ne munasoluun tai johonkin muuhun sellaiseen siten, että raskauden alkaminen on epätodennäköisempää kuin normaalisti ilman mitään lääkkeitä? Tulipa pitkä ja epäselvä lause =)

en ainakaan koskaan ole kuullut että niillä vaikutusta olisi, jouduin itse yksi yrityskuukausi tekemään sen PEF-seurannan, jonka aikana piti ottaa avaavaa lääkettä. Lisänä mulla oli vielä antibiootti keuhkoputkentulehdukseen. Varmistelin sillon lääkäriltä että eihän siitä ole haittaa, niin sanoi että ne eivät vaikuta.

Näin ainakin minulla, muusta en tiedä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin viime keväästä pari kuukautta kovassa yskässä, johon ei loppujen lopuksi löydetty muuta syytä kuin kuiva katupöly ja ilmansaasteet, kun ei satanut ollenkaan ja Hkissä oli kova savu Makasiinien palojen jälkeen.

Sain sitten kaikenlaista troppia; antihistamiinia, keuhkoja laajentavia liuoksia sekä hengitettävää kortisonia ja jotakin muuta astmalääkettä. En muista lääkkeiden merkkejä nyt, mutta ainakin kortisonissa ja antihistamiinissa luki, ettei suositella käytettäväksi raskauden aikana. Sitten siinä keuhkoja laajentavassa oraaliliuoksessa luki myös, ettei suositella, mikäli suunnitellaan raskautta. Eli luulen, että jos lääkettä ei saisi käyttää ihan raskauden toivomisvaiheessa, niin siinä lukisi samoin, kuin tuossa minun käyttämässäni lääkkeessä.

Toivottavasti tämä vähän auttaa sinua!

Onnea yritykseen,

Nalle

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat