Seuraa 

Taas viisaampien apuja kaivataan! Tikutin ja tunsin selkeän oviksen melkein kolme viikkoa sitten ja puuhasteltiin silloin ahkerasti. Testasin lauantaina puhtaan negan, mutta tätiä ei vain kuuluu ei näy. Ei siis merkkiäkään. Kierrot on olleet aika epätasaisia, mutta viimeisin kierto kuitenkin sentään alkoi ja loppui ihan ilman teroja kp 33. Olen tuntevinani pieniä vihlasuja silloin tällöin, mutta en sitä tasaista menkkakipua kuin yleensä. Mitään merkkejä ei tosin mahdollisesta raskaudestakaan ole. Väsymystä ja vilutusta on, mutta ne taitaa olla flunssan jälkimaininkeja. Nyt kp 37.

Miltä kuulostaa, kannattaako elätellä toivoa? Milloin olette saaneet vielä plussan? Eikö oviksen ja tädin välissä pitäisi olla 14 vrk? Mä en jaksa taas jos nämä kierrot näin sekoilee.

Kiitos tuhannesti vastauksista jo etukäteen!

Sikuri

Kommentit (6)

Itselläni ollut aina säännöllinen kierto, joka nyt teki jonkun tempun;) Nimittäin hedelmöittyminen olikin tapahtunut tosi myöhään, testasin plussan melkein kolme viikkoa " myöhässä" ... LA:n piti olla aluksi heinäkuun lopussa, mutta nyt se onkin elokuun loppupuolella... heh.

Tsemppiä vaan, kyllä se voi vielä muuttua vaikka miksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...kaikille vastanneille! Ei kai se 14 vrk:n " sääntö" ihan järkähtämätön siis ole.

Luulenpa kuitenkin, että kirves on kaivossa tämän kierron osalta, koska täti heiluttelee helmojaan jo kulman takana... :( Onneksi sentään ei kierto tämän pidemmäksi venynyt.

Täytyy vaan lähteä uudella toivolla uuteen kiertoon!

Sikuri

Itsellä kierto tasaantui e-pillereiden lopetuksen jälkeen 27-30 päivään. Kiertona eräänä sitten sain tikutettua oviksen ja muutenkin mahassa oli mystisiä nippailuja, joten ei kun testailemaan siinä kun menkat oli pari päivää myöhässä. Negaahan se näytti ja vielä seuraavakin. Positiivinen tulos tuli vasta joskus kp 40 jälkeen, vaikka itse ovulaatio oli tullut " ajallaan" .

Coltsfoot ja Elsa 27+2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat