Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko hiukset mennyt pilalle? Miten selvisit siitä?

Minulla on. KARMEA VITUTUS!! ARMOTON:(

Huivi päässä ja hyvät aineet käytössä odotan että aika hoitaa... Ahdistaa ja h-tin paha mieli..

Kommentit (7)

Hiuksia irtosi tupoittain ja päänahasta valui nestettä noin viikon. Olin silloin niin nuori teini, etten mennyt valittamaan asiasta. Toista olisi tänä päivänä...

Föönäsi vielä semmoiseksi pallomaiseksi kypäräksi. Se oli niiin ruma. Menin suoraan vessaan ja yritin vähän sotkea ja tupeerata tukkaa ettei olisi ollut niin tätimäinen, se oli aivan järkyttävän kamala. Olin menossa erään näyttelyn avajaisiin ja oli aivan kauhee kiire. Muuten olisin jäänyt tuoliin istumaan ja vaatinut toista ihmistä leikkaamaan. Maksoi vielä tosi paljon! En mennyt siihen kampaamoon toiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nainen leikkasi puolet hiuksistani etuhiuksiksi. Ne oli ihan karmeat!!!! Onneksi on jo kasvaneet pois. Tällai Turus. (keskustassa vielä!)

Olin pyytänyt kampaajaa tekemään tukipermanentin (lehdestä olin lukenut että semmoisia on). Selitin vielä, että semmonen mikä ei oo kihara, mutta nostaa hiusta tyvestä ettei mene päätä pitkin :/

Jee, olin kuin joku wannabeeafro sen tädin käsittelyn jäljiltä.

Kampaaja kyseli millaiset kiharat haluan ja näytti mallikirjoja. Näytin sitten kuvaa aika loivista kiharoista. Lopputulos olikin aivan pienet säkkärä-kiharat!!! KYllä otti aivoon ja todella pahasti.....

voimakkaat raidat, en olisi halunnut. Eikä ne sovi mulle ollenkaan. Mies on aina ennen kehunut spontaanisti hiuksia, mutta nyt ei juurikaan kommentoi.

En mene enää siihen kampaamoon.

oli niin innoissaan ja ei kuunnellu ollenkaan, et en halua. sit kun se oli saksinu ne, se oli ihan hiljaa, kun tajus kuinka kauheilta näyttää

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat