Seuraa 

HEIPS!

Tyttö 6kk on alkanut lohduttautua nukkumaan mennessään imemällä peukaloaan. Olemme yrittäneet tuttia mutta se ei ole muuta kuin lelu. Tyttö ei ymmärrä tutin merkitystä. Ei kai siinä muuten mitään mutta olen kuullut että peukalon imemisestä on vaikeaa päästä eroon. Tutti on helpompi hävittää mutta peukalo kulkee mukana koko ajan... Onko aihetta " pelkoon" vai saattaako tämä olla vain jokin vaihe?

Yöunille rupeaminen on myös nykyään yhtä taistelua. Taitaa liikkeelle lähtö ja muu nopea kehitys aiheuttaa levottomuutta eikä osaa nukahtaa.

Kommentit (2)

Tiedän omasta kokemuksesta että,peukalo aiheutta harmia. Minä olen syönyt peukaloa koko pienen lapsuuteni ja sain siitä hammas ongelmia. Hampaitani oiottiin n. reilu kymmenen vuotta sen takia että söin peukaloa. Nyt onneksi suorat hampaat. Samalla tavalla kävi mieheni pikkusiskolla .....hän on nyt 17 vuotta ja valitettavasti imeskelee peukaloa vieläkin nukkuessaan...niin hassulta kun se kuulostaa, niin totta on tuo asia. Hänelläkin on hampaat vääntyneet sen takia ja niitä on oiottu monta vuotta. Oma poikani näyttää tulevan perässä. Hän syö tutti kun menee nukkumaan ja sitten ku tutti ei ole enää suussa niin imeskelee peukaloa...pelkään pahoin että pojan hampaita tullaan vielä oikomaan sen takia. En oikein itsekään tiedä että mitä vois tehdä. Jos jollain on ehdotuksia, niin pistäkää tulemaan...peukalosta on päästävä irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat