Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En kerta kaikkiaan osaa olla parisuhteessa oikein. Vai onko tämä teidän mielestä normaalia, rehellisesti?

Kuljen todella paljon mieheni perässä kotioloissa (kirjaimellisesti, nolottaa oikein!). Odotan häneltä seuraa, kyselen, tivaan, tarvittaessa hellin tai lupaan hieroa, kunhan saan huomiota. Mulle on tosi vaikeaa olla yksin. Haastan miestäni keskusteluun jatkuvasti, ja kun hän haluaa olla omissa oloissaan, suutun. Siis MIKÄ mun on - havahduin tähän viikonloppuna, kun mies ilmaisi että häntä vähän kyllästyttää. :(

Vai onko tämä teidän mielestä normaalia? Tuskin.. taidan olla aika lapsellinen, vaikka olenkin lapseton. Ja ikää 31.

Sivut

Kommentit (22)

Nyt täytyy käydä miehen kanssa saunassa, mutta palaan kohta. Siis tämä ei edes ole provo - olisikin.

MITÄ te teette miestenne kanssa kotona, ja kuinka paljon puuhaatte omianne?

Ap

Itse olin aiemmin suhteessa, jossa olin täysin emotionaalisesti riippuvainen miehestä. Jos mies lähti jonnekin, suutuin hänelle. Jos hän tuli töistä myöhässä, odotin kotona kiukkuisena. Ja sitä rataa. Erohan siinä sitten tuli.

Päätin, etten toista samaa virhettä toiste. Nyt on uusi mies ja olen tosiaan tietoisesti antanut hänelle omaa tilaa ja aikaa. Sen suhteen onkin mennyt tosi hyvin. Mut se vaatii kyllä työtä.

Jos on aina koiramaisesti kyljessä, mies alkaa pitää itsestäänselvyytenä - ja tarkoitan nyt sellaisella huonolla tavalla itsestäänselvyytenä.

t. 13, joka oli myös 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsekin olen täällä, kun olen seurallinen ihminen, mutten kuitenkaan jaksa lähteä kavereita tapaamaan. Lisäksi kotona katson telkkaria, laitan ruokaa, sisustelen, luen kirjaa ja jumppaan.

Yhdessä me miehen kans ulkoillaan, uidaan ja tavataan kavereita.

Tuo on ihan kaikkein varmoin keino saada mikä tahansa ihmissuhde luhistumaan ennemmin tai myöhemmin. Mulle tuli oikein epämiellyttävä olo tuota lukiessani, olisi ihan hirveää, jos joku roikkuisi perässäni noin. Sori vaan, mutta ajattelin olla rehellinen minäkin.

miehesi on siitä sanonut. Älä nyt rupea liikaa itseäsi suomimaan, koitat vaan päästä tuosta tavastasi eroon. Anna miehellesi omaa rauhaa, vaikka itsestäsi tuntuisikin, että tekisi mieli kulkea perässä. Etsi itsellesi juttukavereita myös ystävistäsi. Jos toinen on koko ajan kyljessä, ei ole ihme, jos se alkaa hermostuttaa ajan mittaan. Siksipä tuohon asiaan on tultava muutos, jotta parisuhde voisi hyvin.

Sen takia noita kysymyksiä kysyin, et itse olen taipuvainen samanlaisiin juttuihin mutta pyrin tietoisesti niistä irti. Miehelläni on tärkeä harrastus ja työ, jota hän jatkaa kotona iltaisin. Itse olen töiden jälkeen kotona " jouten" , joten minulla on aikaa ja energiaa roikkua hänessä. Sitähän se on, jos rehellisiä ollaan, roikkumista. Ja voin vaan kuvitella, että rasittavaa.

Miettikääs, jos joku äijä kulkisi koko ajan teidän perässä ja ruinaisi hellyyttä, jos itsellä on joku tärkeä projekti kesken tai muuten vaan tuntuu siltä, että pieni yksinäinen hetki tekis terää.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat