Vierailija

Kommentit (10)

niin minä surffailen pimeässä huoneessa netissä ja lapsi käy nukkumaan omaan sänkyyn. Tämä tämän päiväinen on tosin harvinainen vaihtoehto.

Normaalioloissa lapsi haluaa nukkua " isossa sängyssä" eli meidän sängyssä. Silloin joko minä tai isänsä menee pötköttelemään hetkeksi hänen kanssaan kunnes hän nukahtaa. Ison sängyn rituaaleihin kuuluu kirjan lukeminen, iltalaulu ja -rukous.

Tähän oman sängyn variaatioon niitä ei kuulu, koska se on se " juttu" , että haluaa omaan sänkyynsä, josta kyllä hipsii meidän sänkyyn, jos herää keskellä yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nykyään myös hillumisen jälkeen. Ennen nukahti melkeinpä heti 20 aikoihin mutta tänäänkin nukahti vasta 21.15 vaikka oli sängyssä 20 aikoihin. Ja ikää 2,5 vuotta.

Kesti kyllä pari kuukautta mutta nyt lauletaan unilaulu ja nukahtaa itsekseen. En alkaisi nukuttaa vaan palauttaa vaan aina takaisin sänkyyn...

sanotaan hyvät yöt ja lapsi jää nukkumaan itse. Jos uni ei heti tule niin olen antanut lukea sängyssä kirjaa mutta sängystä ei ole lupaa enää tulla pois.

siis nukutatteko uneen asti vai jätättekö itsekseen nukahtanmaan... ja kauanko nukuttamiseen menee, jos nukutatte. Meillä ei ole koskaan tarvinnut nukuttaa, mutta nyt iltahilluminen on alkanut ryöstäytymään käsistä. Isommat jo on hiljaa vuoteissaan ja nukkuvatkin, mutta poijan viikari penkoo kaappeja, kiipeilee ja tekee ties mitä. Mikään sanominen ei tähän auta. Mitä tehdä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat