Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (12)

Kuopus etsii innolla aina Heikki Hämähäkkiä ja Herra Hakkaraista :) Kaikki kirjat on hyviä lasten mielestä, juuri nyt luetaan Avaruuskirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosikkeja ovat olleet koiramäet, Hassunhauska Autokirja ja uudemmista Viikingit tulevat. Itse tykkään myös koirien kalevalasta. Ruuneperistä ja 7 koiraveljeksistä en kuitenkaan tykkää, ja Herra Hakkaraisen ikäkausi taisi mennä ohi ennen kuin ehdittiin lueka kirjoja.

Ehdoton suosikki on Suuri urheilukirja, nurkat ovat jo kuluneet puhki. Lapset ovat nyt 4 ja 5 ja heille on luettu Kunnaksen kirjoja parivuotiaasta asti. Mm. Koiramäki muistui lapsille mieleen, kun kävimme talonpoikaismuseossa. Hyviä ovat myös Joulupukki ja Koiramäen Martta ja tiernapojat. Sen sijaan meillä eivät ole Vampyyrivaari, Hui kauhistus eikä Apua, merirosvoja saaneet oikein kannatusta.

Anoppi ostaa niitä lahjoiksi, nyt tuli jouluna toiselle Viikingit tulevat! Itse olen ostanut niitä saksalaisille ystäville. Siellä saksankielelle käännetyt ovat muuten paljon edullisempia kuin Suomessa alkuperäiskieliset.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat