Vierailija

Muutaman kuukauden päästä olis meillä ajankohtaista ja kuopus on silloin juuri täyttänyt kaksi, esikoinen on neljän vanha. Kumpikaan ei osaa pukea kaikkia vaatteitaan päälle (kuopus ei mitään), siis ulkohaalaria, kenkiä, kaikkia housuja tai paitoja, kuopus ei vielä syö itse kovin hyvin eikä käy potalla. Esikoinen ei osaa pyyhkiä kakan jälkeen. Pitäisikö nuo jutut osata ja mitä muuta mahdollisesti?

Kommentit (8)

mutta kyllä ainakin itse päiväkodin työntekijänä kummeksun jos hoitoon tulee 4-vuotias joka e pue itse´.. tietty vetskareita ja sellasia ei tarvitse itse osata laittaa. Potallakin käymistä kannattaisi kotona ehkä jo vähän harjoitella, mutta turhaan ei kannata ottaa paineita kuivaksi opettelusta. Usien lapset oppivatkin sitten ihan huomaamatta päikkärissä kuiviksi. 2-vuotiaan tulisi kyllä osata syödä itse. ainakaan minä en pk:ssa sen ikäistä suostuisi enää syöttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän 1,5-vuotias ei osannut noista mitään päiväkotiin mennessään. Nyt neljän kuukauden jälkeen syö aina itse, pukee itse ja on päiväkuiva.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat