Vierailija

Lähinnä kiinnostaa sosionomin koulutus pääkaupunkiseudulla. En halua enää yhtään välivuotta ja nyt on pakko pelata varman päälle!

Kommentit (16)

Mä olisin ennemmin halunnut sinne tradenomikoulutukseen kuin oikikseen. Olis päässy helvetin paljon helpommalla ja olisin varmasti nyt jossain vähemmän stressittömämmässä paikassa töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pääkaupunkiseutu, kaupallinen ala. En päässyt edes soveltuvuuskokeisiin.

Onneksi oikiksen pääsykokeisiin ei katsottu papereita ja pääsin sinne.

Mutta minulla lukion keskiarvo 7, siis kaikkien aineiden. Äidinkieli C, reaali E, englanti C, ruotsi M ja lyhyt matematiikka A.

AMK:hon kyllä pääsee huonoillakin todistuksilla, tosin silloin se AMK ei ole Helsingissä tai Tampereella vaan esim. Imatralla, Salossa, Torniossa tai muussa pikkupaikassa.

seuraavilla: äidinkieli E, reaali E, lyhyt matikka E, lyhyt ruotsi M ja pitkä englanti B. Pääsykokeisiin pääsin joka kerta, sisään kai kolmannella yrityksellä. Ja opiskelen siis sosionomiksi Turun AMK:ssa. Ja noille, jotka sanoivat, ettei tarvii kovin ihmeellisiä papereita, oon vähän eri mieltä. Ensisijaisia hakijoita on joka vuosi satoja (oisko ollut joku 700 kun itse pyrin) ja sisään pääsee vaan 50.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat