Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kohta tulee vauva, jos paikkakunnan ehkäisyneuvola ei suostu antamaan ehkäisyä...! Mulla on kumiallergia (en voi pitää edes siivotessa kumikäsineitä)... ja e-pillerit aiheuttaa migreenin. Mutta kierukkaa eivät suostu antamaan (yleisten säännösten vuoksi) ennen kuin vauva on 6kk!!! Olen soittanut jo 8 kertaa ehkäisyneuvolaan ja he vain olettavat että eläisimme selibaatissa...kunnes vauva 6kk ja saan kierukan. Voi V... !

Rahat todella vähissä. Ei toivoa mennä yksityiselle. Kohta oon taas paksuna.

Kommentit (6)

Zenith lateksiton kondomi 5 kpl 10,40EUR

Zenith lateksiton kondomi 5 kpl

Suurenna

Lateksiton, läpinäkyvä, ohut ja liukuvoiteella käsitelty polyuretaanimuovista valmistettu kondomi säiliöllä. Zenith sopii luonnonkumiallergikoille ja johtaa hyvin lämpöä. Voidaan käyttää sekä vesi- että öljypohjaisten liukastinaineiden kanssa. Pituus 190 mm, paksuus 0,035 mm, leveys 58 mm. 5 kpl pakkaus.

Durex Avanti lateksiton kondomi 5 kpl. 12,00EUR

Durex Avanti lateksiton kondomi 5 kpl.

Suurenna

Lateksiton, läpinäkyvä, kostea, polyuretaanista valmistettu kondomi säiliöllä. Durex Avanti on ohut kondomi joka sopii luonnonkumiallergikoille. Voidaan käyttää sekä vesi- että öljypohjaisten liukastinaineiden kanssa. 5 kpl pakkaus.

Pakkauskoko 5 lateksitonta kondomia.

Alv 22% sis. hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja tiedän muuten että mm. hormooni kierukan voi asettaa vaikka heti synnytyksessä. tosin eivät sitä hevillä laita mutta sen voi laittaa. Mulle mm. jälkitarkastuksessa gyne kirjoitti reseptin hormonikierukkaan ja sanoi että hae tuo ja tule sitten tänne..... Tosin en koskaan laittanut sitä koska ajatus ylimääräisestä esineestä kehossa ei houkuta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat