Vierailija

Koska miehelläni ehti olla ennen minua tasan yksi pitkäaikainen tyttöystävä, pistin yhteen yks ynnä kaks. Siis se Minna käytti liuskoja pimpinkarvojensa poistamiseen. Mistäs muusta mun mies sellaista tietäis!

Pienet, mutta sitäkin kitkerämmät on murheet. nirsk, narsk.

Sivut

Kommentit (42)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että kaikilla kasvaa karvaa pimpissä, oli exä tai ei? Miksi kuvittelette, että miehenne asuivat jossain umpiossa, ennenkuin tapasivat nykyisesnsä. Ehkä Jossain maailmassa on todella voinut kuulla vahaliuskoista käyttiexä niitä tai ei. urpoja akkoja!

Oma mieheni totesi suhteen alkuvaiheessa tyytyväisenä, että hyvä kun käytän kuukuppia, niin XXkin käytti, se on tosi ekologista! Jipii..

Ja tietämättömille, pointti on se että exästä ei haluaisi mitään näin intiimiä tietää, ei se tietty varsinaisesti yhtään mitään haittaa, mutta on se elävä mielikuva tästä exästä kuukuppia vessassa putsaamassa vähän häiritsevä ;)

Lienee entinen opettanut.

Onko muilla joitakin juttuja, joita miehenne entinen on teille tällä tavalla " opettanut" miehenne välityksellä? Siis semmoisia tapoja tai tottumuksia, joiden arvelette kulkeutuneen miehen entisestä elämästä.

Pimpsa-alueelle kannattaa käyttää melko kapeita suikaleita, niin lähtee hyvin ja tarkasti. Onnistuu ihan häpyhuulien alueeltakin mainiosti. Vaha on ollut Bodyshopin lämitettävä sugar-vaha.

Yritin tuota nyppimisjuttua. Sain olla joka ikinen ilta nyppimässä niskat vääränä eikä mikään varttitunti siittänyt ja silti niitä karvoja nousi aina vain esiin. Ei minulla todella ole aikaa eikä halua käyttää ainoaa vapaa-aikaani pimppikarvojen nyppimiseen.

Minulla ilmeisesti sitten kasvaa karvoitus tosi nopeasti. No hiuksetkin ovat pitkät ja paksut. Se on kyllä mukava asia.

Kysyin, että mistäs sä sen erotat? Meni ihan punaiseksi ja sönkkäsi jotain avutonta. Perse, on ollut sängyssä jonkun silikonitissin kanssa ja vertasi mua siihen. GRRRRRRRRRRRRRRR!

Olen käynyt monestikin kosmetologilla poistattamassa (kaikki) sokerimenetelmällä.

Samoin pinseteillä nypin ihan säännöllisesti sieltä aivan alhaaltakin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat