Vierailija

Kävimme viikonloppuna mieheni kanssa hiukan tuulettumassa. Äitini oli miesystävänsä kanssa kaitsemassa lapsiamme. No yöllä hipsittiin kotiin ja käytiin maaten ensimmäiseen huoneeseen jossa ei kumminkaan ole ovea. Lapsenvahdit nukkuivat jonkun matkan päässä huoneessa lasten kanssa.

Kävipä sitten tekemään mieli, minä rymistelin lipaston laatikoita erittäin varovaisesti etsien kondoomia ja liukuvoidetta, halutti nimittäin peppuseksi.. Löytyi ja käytiin hommiin ja yritettiin olla mahdollisimman hiljaa.. Mutta siinä huppelissa tuskin tuli hillittyä hirveästi itseä, jotain on pakosti kuulunut! " Varovasti, varovasti, lisää sitä ainetta vielä vähän, ootas mä käännyn jos onnistuis paremmin.. Noin, just noin!! Ei ei, ihan normaalisti nyt..." Voi apua, eivät kyllä sanoneet aamulla mitään, mutta sellaiset morkkikset sain ettei ole tosikaan!!

Kommentit (4)

Mitäs tosta mun äiti tuli sisään kun me miehen kanssa harrastimme kiihkeää seksiä olohuoneessa ja olkkarista on suora näköyhteys ulko-ovelle, lasten nukkuessa makkarissa...

Kyllä minä miehen sätin kun ei ollut lukinnut ovea :) Mutta opipas äitikin kolkuttelemaan ovella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat