Vierailija

Olen itse kotoisin pieneltä paikkakunnalta, josta sata kilsaa lähimpään suurempaan kaupunkiin. Muutin pois heti lukion jälkeen, ja aina silloin tällöin mietin, miten viihdytte moisissa paikoissa esim. te nuoret ihmiset joilla pieniä lapsia? Etenkin tällä säällä mua suorastaan puistattaa ajatus että joutuisin asumaan jossain korpikuusen kannon alla pimeässä vailla katuvaloja ja kanssaihmisiä.

Jos täällä siis on ketään joka asustelee syrjässä, kerro miten viihdyt ja mitä hyviä ja huonoja puolia mielestäsi on maalla asumisessa. Ja maalla en siis tarkoita Sipoota/Nurmijärveä/Nokiaa yms, vaan ihan OIKEAA landea.

Kommentit (3)

2 lastakin pykäsin sielläolessani.

Nyt olen asunut korpikuusen kannon alla 13 vuotta ja olen oikein tyytyväinen. minua ei saisi enään takasin kaupunkiin vaikka paljasjalkainen helsinkiläinen olinkin. ei kiitos. Täällä on ihanaa. on rauhalista ei tarvitse pelätä illallakaan liikkuessa, kun kaikki tietää kaikki. Lasten on paljon turvallisempaa täällä kuin hesasssa ei ole huumeita tai muuta selaista ällöä ninkuin jossain kaupungissa. Täälä on myös puhdasta toisin kuin kaupungeissa. Ja jos välillä haluaa muistutuksen kaupungin ahtaudesta ja liasta niin autollahan sinnekkin pääsee. tosin kumman kiire sieltä on aina kotiin tänne metsän siimekseen.

ja vielä kun tulisi lunta voisin laittaa suket jalkaan ja lähteä muksujen kanssa metsään ghiihtäen ja keittää nuotiolla kaakota ja kahvia ja syödä tikkupulla nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Entisellä kotipaikkakunnallani ainakin on tosi paljon alkoholi-, päihde- ja mielenterveysongelmaisia. Mahdollisuuksia kun ei siellä paljon ole ja työttömyyttä paljon.

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat