Vierailija

Sanokaa mitä tästä pitäisi ajatella. Olen todella hajalla, ollaan oltu erossa 1 kk ja mies vie aivan pienet lapset ensimmäisellä tapaamiskerrallaan uuden naisen luokse. Lapset hämillää kertovat asiasta ja mies myöntää... siitä asia on todellakin ihan ok.

Olenko minä ylireagoinut, vai mitä ihmettä??!!!!

Kommentit (8)

Ei ole nuorukainen, lähellä 40 v. Edellisestä liitosta olevaa lasta suojeli uusilta tuttavuuksilta viimeiseen saakka, nämä meidän yhteiset vekarat vie heti uuden nähtäväksi.

Auttakaa, mitä teen, mitä ajattelen!!!!

Ei tässä siitä olekaan kysymys, että juuri isää ollaan morkkaamassa. Vaan siitä, että lapset ovat ENSIMMÄISTÄ kertaa isänsä luona, isäänsä tapaamassa, niin miksi pitää esitellä jo uusi kumppani? Mikä kiire? Ilman muuta tulee aika että uusi kumppni esitellään lapsille, mutta miksi sen pitää tapahtua kuukauden päästä erosta, ekalla tapaamiskerralla???!!!

Isän tuntien kumppanit tulevat vaihtumaan tiuhaan tahtiin, mies ei ole ollut uskollnen yhdessäkään suhteessa ja on hylännyt aikaisemmat lapsensa. Siis tunnepuolella pahoja vaikeuksia.

Vaikea morkata naista josta tietää vain nimen,eli isän toiminta tässä mietityttääkin. Itse ajattelin että menee tod kauan ennenkuin miehiä / miestä lapsille esittelen, hyvinkin vuosi tai pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

katsomassa asiantuntija artikkeleita lapsista ja erosta. Printtaa vaikka miehellesi. Siellä kyllä selvästi sanotaan, että ero itsessään on jo rankka kokemus lapsille, ja uusia ihmisiä ei kannattaisi siihen heti tuoda.

aina ollaan heti isää morkkaamassa ja hänelle ehtoja asettelemassa. Mitäs sitten kun äiti löytää uuden? johan on toinen ääni kellossa ja tämä mies voidaan kyllä tuodaan kotiin ja " yökylään" heti... siinä ei paljoa sitten " lasten tunteita" mietitä ja unohdetaan ex:lle asetetut vaateet millon on sopivaa tuoda uusi näytille jne.

helpommalla selviät kun annat tukesi lapsille ja sille, että nämä tutustuvat isänsä uuteen kumppaniin. pahinta mitä voit tehdä on se, että morkkaat uutta kumppania lasten kuullen (tätä tapahtuu monissa perheissä) ja sitten ne pienet vasta ihmeissään ovatkin. isä tykkää ja äiti haukkuu, mitä lapsen pitäisi tuntea?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat