Sivut

Kommentit (20)

Rakenneultrassa käyty. Kaikki näytti hyvältä, tosin kovin tarkkaa rakennetta eivät pysty terkassa katsomaan, mutta kuitenkin. Siellä asukki ens alkuun nukuskeli, mutta sit pikku hiljaa heräili ja mittailuista ei tullutkaan sitten oikein mitään. :-) Sen verran tuli kyllä tietoa, että pitkä vaavi sieltä on tulossa..Saa nyt sitten nähdä.

Kirjoittelin tuossa sitten jo pitkän pätkän ja yhtäkkiä tämä kone hävitti kaikki muut tekstit paitsi ensimmäisen kappaleen..

Taidan jättää kirjoittamisen sit jo tältä illalta, tai täytyy katsoa josko saunan jälkeen jaksaisi kirjoittaa uudestaan.

-Ninca ja asukki 21+4-

Voi Aurora kun kuulostaa kurjalta tuo sun tilanne :( Ihanaa kuiteskin että Poitsu on taas ultrassa liikuskellut. Parempia vointeja sulle!!

Sirulla tosiaan h-hetki lähestyy, voi mahdotonta!! Kohta oletkin jo tositoimissa....

Viipulilla ihania kuvia :) Lenni-koirulikin niin nätti!!

Niina, et ole ainoa joka sekoilee! Minä mietin yks päivä tosissaan mikä mun miehe toinen nimi on, piti oikeesti luntata se jostain tilinauhasta joka sattu oleen ruokapöydällä.. Ja vähän sen jälkeen pohdin ahdistuneena, että koskas sillä ukolla olikaan synttärit..? Siis heinäkuussa, mutta moneskohan päivä? Että semmoista =)

Han_kin se ajatteli vissiin kohta synnyttää, kun kerta jo limatulppaa (?) irtoilee. Jännää!!

Leenis on saanut äippäpakauksen, uih! Mulle tuli viikko sitten päätös ja ilmoitus, että on noudettavissa 2 viikon kuluessa postista. Oikein kyttään päiväpostin jakajaa, josko se jo tois sen noutolapun!!

iisalle pikaista paranemista! korvatulehdukset on ylisuolesta :(

iida-linnea, elä stressaa painosta! sitä tulee jos on tullakseen :) Mullakin alaselässä aikamoisia kipuja jo, selällään nukkuminen ei onnistu enää ollenkaan.. Parin viikon päästä ois hammaslääkäri, pitää varmaan ottaa joku tyyny ristiselän alle että kykenee siinä toolilla olemaan..

(.) Neuvolalääkäri tai lääkärineuvola (tai siis tiedättehän se tapahtuma kun lääkäri tutkii :D) oli aamulla:

rv 27+4

painoa tullut 0,127 kg/vko!!!! JEEEEE!!!

turvotus +

RR 134/90 (ei aiheuta toimenpiteitä kunhan tuo diastolinen ei nouse tuosta 90stä)

pissa puhdas

sf-mitta 25, keskikäyrillä

kohdunsuu kiinni

syke 142

liikkeet +

Seuraava aika jo 3 viikon päähän.

Mieheltä leikattiin tänään viisuri, se polo makoilee ihan henkihieverissä tuolla sohvalla, oon lääkinnyt sitä ja tuonut vuoroin kylmää, vuoroin kuumaa haudepussia sen poskelle. Pitää varmaan lähteä tarkistamaan, vieläkö tuossa tulevassa isissä henki pihisee....

Sere siis rv 27+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[color=473C8B]Tiistai..tuo vaatimaton silta vihatun maanantain ja odotetun keskiviikon välillä. Piuh.

Mykis: jalkahieronnat rokkaa! Mä en vaan pysty menemään kenenkään vieraan hierottavaksi, kun jalat kutiaa herkästi ja mietin josko sitä ihmistä muutenkin ällöttää koskea toisten jalkoihin..ei pysty rentoutuun..=) Mä sain eilen burdelta pari jalkojen vyöhyketerapiapistettä/hierontaohjetta ja eilen yritin vähän väännellä jalkoja ja hieroskella jos alkais tulla suppareita..tunsin itseni höpsöksi, mutta sehän on mulle aikas normaali olotila..=)

Leenis oli saanut lisää saikkua..lepäilehän nyt sitten koko rahan edestä! =) Joo..mutsi oli ihan vihanen kun sanoin, että laitetaan räpsyn sänky valmiiksi ja selitti, että ei saa pedata valmiiksi kun tietää huonoa onnea tms. Huoh. Too late..=D Jää nähtäväksi uhmasinko nyt kohtaloa..

Kesiksellä on valtava energiapurkaus meneillään! Hymyillytti ajatus, että ompelukonekaan ei pysy sun tahdissa! =)

Viipulikin on jo 30-ryhmässä! Onnea! =)

Meriheppa: sehän on ihan mainiota, että teillä on vauvalle heti oma huone..löytyy sohvatkin ja kaikki niin mama voi siellä sit olla pienen kanssa..Mäkin olisin tehnyt sellaisen ratkaisun jos vaan ois tilaa ja huoneita..=)

Sere: mä ostin sokkona jotkut tosihalvat imetysliivit kokoa E tai F..Kotona sit pesin ja kokeilin päälle niin mies vaan nauro kun tursus joka puolelta yli..=D On kai pakko mennä johonkin liikkeeseen ja panostaa joihinki kalliimpiin liiveihin..prkl. =D

Hanilla oli hyvä neuvola takana..mulla oli viikko sit ihan sama tilanne eli kaula lyhentynyt ja pehmennyt ja auki olin sentin..=) mä oon kans toiveikas, että minä päivänä tahansa..? =)

Aurora: kuulostaa aika rajulta toi sun kipuilu..ei kai se poitsu meinaa jo ulos sieltä tulla? Jospa se ajattelee, että tulee näyttään niitä liikkeitä sulle ihan ulkomaailmaan kun oot huolissasi? =) Jaksamista sulle kun pitäis siihen huomiseen tenttiinki valmistautua..

Siru: tosiaan..VIIKKO SULLA! =) Mä sain pakattua vähän kassin pohjalle jotain t-paitoja ja pikkareita..tuntu ihan tyhmältä VIELÄ pakata mitään..=D Koitahan säkin vähän jotain kursia kokoon..jospa se ei menekään yliaikaiseksi! =)

Mä ajattelin lähteä suihkun jälkeen oikein kaupungille katsomaan mitäs mullistavaa siellä onkaan tapahtunut..

Ihanaa tiistaita kaikille!

t. poppis ja räpsy rv37+6

AURORA, ettei vaan ois noita iskiaskipuja? Ainakin kuulosti tuo kuvaus siltä, miltä ja MISSÄ iskiaskivut tuntuvat. Neuvolassa varmasti osaavat neuvoa :) Toivottavasti helpottaa jossain vaiheessa!

SIRU, viimeinen viikko käsillä! ;) Jännitys tiivistyy! Täällä ainakin itse jännitän kaikkien muiden puolesta, mutta omasta puolestani en osaa jännittää ollenkaan. Ainoastaan innokas odotus on päällä :)

VIIPULI, kivoja kuvia! :) Mukava aina nähdä kasvot näiden nimimerkkien takana. Sievä massukin oli :)

Tänään olikin eka työharjoittelupäivä. " Hyvin" nukutun yön jälkeen oli kyllä niin ihana nousta ja ajatella, että " tässä sitä lähdetään töihin, vaikka äitiysloma on alkanut pari viikkoa sitten. Prkl!!" Mutta yllättävän hyvin meni päivä ja mukavaakin oli :) Ehkä tämän jaksaa loppuun asti.

Supistellut aamusta asti, välillä kivuttomasti ja välillä taas poltellut, mutta supistellut mieltei koko ajan. Ja aamulla vessakäynnin yhteydessä huomasin, että tuli limaa, jossa pikkuisen verta (limatulppa tai osa siitä?) :) Oon niin täpinässä ettei mitään rajaa! (Mulla ei ole aiemmin missään vaiheessa tullut verisiä vuotoja, ei vaikka olis ässäilty miehen kans tai ollut lääkärissä sorkittavana) Tiedän, ettei pitäisi yhtään innostua, koska ei nämä " merkit" välttämättä tarkoita, että se synnytys OIKEASTI olisi lähellä, mutta en vaan pysty yhtään olemaan vähemmän innoissaan. Kärsin vielä tästä, kun se vauva kuitenkin menee yliaikaiseksi :D

Nyt voisi mennä syömään, että ruoka ehtisi sulaa, ennenkuin lähtis lenkille.

Han ja Rumpali 36+6

Tulin juuri neuvolasta ja kaikki oli masussa hyvin:)

rv 30+1

Painoa tullut +560/vko --> jouluherkut maistuivat :D

RR 117/81

Pissa puhdas

Hb 130

Sf-mitta 28.5 (keski- ja yläkäyrän välissä)

Piksuliini ehkä raivotarjonnassa (täti ei osannut ihan varmaksi sanoa)

Piksun syke +140

Liikkeet ++

Meidän neuvolassa on kyllä aivan ihana neuvolatätsy! Se kyselee paljon, kuuntelee, kertoo asioista ja on aina niiiiin ystävällinen! Taas meni aikaa neuvolassa n. 40 minuuttia:) Hassu juttu neuvolassa oli se, kun meinasin pyörtyä kesken vastaanoton! Yhtäkkiä alkoi turkasen paljon vain heikottamaan, mutta olo helpotti kun täti antoi lasillisen vettä! Mulla on edelleen aina joskus noita heikutusoloja (samanlaisia kuin alkuraskaudessa...pyörryttää, oksettaa, kylmä hiki pukkaa päälle), mutta neuvolatäti sanoi, että se on ihan normaalia...joten uskotaan häntä:)

Kävelin sitten neuvolasta kotiin (n.3-4 kilsaa) ja ihan meinasi naurattaa, miten hitaasti sen matkan tallustin ja vaapuin! Alamasuun sattui jotenkin koko matkan, kun kävelin ja olo oli kuin vanhalla, raihnaisella mummelilla :D No nyt heti kun pääsin kotiin ja lepäilemään, olo muuttui taas pirteäksi ja normaaliksi!

Voih...Auroralle helpotusta olotilaan lähettelen! Inhottavia varmasti tuollaiset supparit ja kivut:(

Huih...Sirulla enää viikko laskettuun aikaan!!! Jotenkin ihanan rauhalliselta ja tyyneltä vaikutat siitä huolimatta:)!

Poppis: No löytyikös kaupunkireissun aikana mitään mullistavaa:)?

viivi: Toivottavasti tuo sinun kylkivaiva pian jo parantuisi! Ikävä vaiva varmasti!

Mykikselle mukavaa happihyppelyä!

Hermione: Sullakin on jo alkanut tapahtumaan muutoksia kohdunsuulla:) Synnytys se vaan lähenee päivä päivältä! Oih, pesutorni olisi kyllä aikas luxusjuttu!

Sain vihdoin laitettua kuvia sinne photobucketiin *ylpeä itsestään*! Innostuin vähän ja laittelin sinne muitakin kuin masukuvia, mutta niistä ei teidän tarvitse välittää:) Toimiikohan osoite...

http://s140.photobucket.com/albums/r8/Viivi82/

Mukavaa tiistaita kaikille!

~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu, rv 30+1 ~ ♥ ~

Moikka, ihan vaan äkkiä piipahdan sen verran, että harjoittelu nyt alkoi, ja on ollut sen verran kiireistä, etten ole yhtään ehtinyt koneelle. Yritän sitten ainakin viikonloppuna taas tulla kunnolla lukemaan ja käymään, en siis ole häippäissyt sen kauemmaksi.

Sen verran vielä omaa napaa äkkiseltään, että tänä aamuna täysin puun takaa hyökkäsi aamupala takaisin ylös. Ei ollut edes huono olo tai mitään. Ehkä oli vähän liian kiire tms., huomenna yritän ottaa rauhallisemmin. Muuten läpi päivän jatkuvat pahat olot on lähes asettuneet, onneksi!

Nyt nukkumaan, tarvitsen jotenkin kamalan paljon unta ja herätys on kuudelta... huokaus.

Niina 7+1

Ihanaa, netti toimii taas. En tiedä mistä moinen viikonlopun katkos johtui. Siinä aina huomaa kuinka koukussa on nettiin kun sinne ei pääse. Kauhean aktiivista porukkaa ollu vkloppuna kun oli pitkät pinot.

Mulla oli se lääkärineuvola kanssa perjantaina ja koin kanssa yllätyksen siellä. Mulla oli kanssa paikat pehmeät ja kohdun ulkosuu avoin. Eihän mua ollu supistanu vielä mitenkään kipeästi. Ja lääkäri sanoi, että se voi merkitä sitä että syntyy aikasemmin tai sitten se ei merkitse mitään. Mun puolesta vois syntyä vaikka viikon kuluttua kun olo on muuttunu jo tosi tuskaseks. Mulla on ollu kivuttomia supistuksia jo viikolta 20 ja en ollut uskoa että niistä voi tulla muutoksia. No sen lääkärin jälkeinen yö meni sitten aika levottomasti kun tuli muutama kivulias supistus. Mun äiti sano että sisätutkimus todennäkösesti ärsytti supistelemaan. Mutta kyllä tää kaikki on alkanu jännittämään mua ihan älyttömästi.

Iisa oli kanssa käyny moikkaamassa. Kiva kuulla että sulla on mennyt hyvin. Tiedä vaikka oltas samoihin aikoihin synnyttämässä. Vai että meinaatte jättää Tampereen. Voi harmi. Olisi voinut käydä joskus kahvittelemassa.

Serenity oli saanut hienon sormuksen. Onnea paljon. Niin ja ihania masukuvia sulla.

Viivi. Mulla on kanssa ihan hirvee vaatevimma ja oon nyt yrittäny vähän toppuutella itseäni. Mutta kun noi alennusmyynnit ja kirppikset on niin kivoja ja vaatteet niin sulosia. Musta tuntuu että meidän pojulla on jo nyt liikaa vaatteita. Sukulaiset varmaan tuo niitä vielä lisää lahjaks kun poju on syntyny.

Aurora. Kurjalta kyllä kuulostaa toi sun olo. Ota ihmeessä yhteyttä johonki. Hyvä että teidän poitsu on liikuskellu enemmän. Jaksuja sinne teille.

Mun unelma sitten käy vihdoin toteen. Me ostetaan vkonloppuna pesutorni. Se on suuri helpotus kun ei oo hirveesti pyykinkuivatus tilaa ja me halutaan käyttää kestovaippoja. Nyt saan kestoilla ilman pyykinpesustressiä.

Oon ommellu jo pinon pieniä kestovaippoja. Jos vielä ompelisi tänään lisää.

Hyvää päivänjatkoa kaikille. Niin ja tervetuloa uusille!

Hermione ja poju rv 36+5

Tulin piipahtamaan tälläkin puolella välillä, kiva lukea kuitenkin teidänkin kuulumisia.

tosi huonosti kerkee lukemaan tai kirjoittelemaan mihenkään tuo neiti kun ei päivisin juuri nuku, vartin tirsat ottaa ja taas ollaan tunti hereillä, nytkin kätisee tuossa sohvalla.

Tuosta omaan sänkyyn ottamisesta sellaista että meillä likka nukkuu aika hyvin omassa sängyssään, 5 maissa kun herää syömään saa monasti niin huonosti unen päästä kiinno ( masussa ilmaa ) että otan tuohon rinnan päälle masulleen, siinä me yleensä nukutaan tunnin verran sillä minäkin nukahdan yleensä neidin kera, siitä sitten kampean omaan sänkyyn neidin tai sitten laitan miehen paikalle nukkumaan kun hän herää ja lähtee töihin.

On niin paljon helpompaa kun se että tarttis aina nousta itkuun ja noukkia sängystä hyssyteltäväksi, tuossa vieressä kun se köllii on niin helppo hyssytellä ja paijailla.

Auroralla on ikäviä tuntemuksia, lähetän tsemppiä haleja ja voimia oikein roppa kaupalla !!!!!!

Poppiskin on jo tosi pitkällä, voimia loppuun muista levätä ja nukkua pikkuisen kanssa ei sitten ole omaa aikaa juuri ollenkaan.

nyt tissiä antamaan neiti heräsi taasen.

AA ja Aino 3 vk ja 3 vrk

En viitsinyt enää kirjoitella maanantain pinoon, joten jatketaan tähän:=)

Neuvolassa tuli käytyä, ultrassa poika hieman liikkui. Oli selvästi vilkkaampi kuin pe:)) (silloin vain kerran avasi toisen käden nyrkin). Vaisua meno oli kuitenkin ja th laittoikin lähetteen naikkarille jonne pitäis viimeistään ke mennä käyrälle! Elikkäs ke varmaankin aamupäivästä sinne ajelen, ellen huomenna jo...

Mykis, mäkin kiinnostuin tosta " Koalasta" . Ajattelitko ihan sängyksi ostaa, kun meillä tarkoitus pitää pari kk omassa makkarissamme ja sit siirtää omaan huoneeseen pinnikseen. Mulla nyt äp-laatikossa kehtojalat, joten sekin tietty menis vaikka mies sanoo ettei hänen lastaan laatikossa nukuteta!:) Mut toi Koalakin vois olla vaihtoehto.. Eli meillä siis varmasti siinä 2kk iässä omaan makkariin poitsu eikä viereen meidän sänkyyn varmasti lainkaan. Varmaksi en osaa sanoa mitään, kun tuntuu moni peruneen sanansa kun vauvelin kotiin saa:)) Eihän sitä tiedä raaskiiko sitä omaan huoneeseen edes siirtää tuhisemaan...

Niinkuin taisin aiemmin mainita, niin pe-la oli aika tuskaista. Supisteli, vihloi reisiin, kova painontunne alhaalla ja olo oli muutenkin kauhea. Tuntuu et tää olo ei tästä normalisoidu lainkaan. Varsinkin alaselkäkipu on mennyt perjantaista päivä päivältä pahemmaksi:( Nyt vihloo ja polttelee koko alaselkää/peppua kauttaaltaan, itku jo pääsi kun sattui niin kovin. Sitten otin kaksi panadolia ja vähän helpotti, mut edelleen tosi ikävä tunne. Samoin tuolla reisissä.. Ja oksennuttaa, mut se saattaa johtua kivusta vaan?! Joten jos tää meno jatkuu, niin suuntaan sinne naikkarille jo huomenna. En saa nukuttua öitä ja hereillä joka asennossa paha olla. Onko muilla mitään vastaavaa? Kestänyt tää jo 4 päivää *hermot menee* Vai kuuluuko asiaan?

Ke aamuna ois tentti, eikä oikein tahdo lukemisesta tulla mitään tässä kunnossa. Pakko ois saada se tentittyä et saisi paperit ulos siitäkin tutkinnosta!!

Mut palailen aamulla kertomaan mikä olo, ja päätänkö sinne naikkarille lähteä. Sori kun tuli omaa napaa, mut olo aivan HIRVEÄ!!!

Ja laittakaahan treffeille tulijat siihen " uuteen" pinoon varmistus osallistumisesta. Enää vajaat kaksi viikkoa treffeihin!

Aurora & Poitsu rv33+3 (tai 34+0 sairaalan mukaan)

[color=FF00FF]Olipas makoisat yö unet, vain kerran joutu vessassa käymään ja uni tuli kyllä ihan heti kun sänkyyn takaisin pääsi, hyvä etten jo pöntölle nukahtanut XD

Jos nyt heti yrittäisi vaikka kommentoida hieman, niin ei kaikki kerkiä unohtua.. eilinen vielä melko tuoreena mielessä=)

Kesikselle oli ainakin iskenyt pesän rakennus vimma:) Minullakin oli kauhea touhu päällä vielä muutama viikko takaperin, nyt alkaa jo pikkuhiljaa tasoittumaan;)

Viipulikin oli sitten jo päässyt kolmosella alkaviin lukuihin, jee =D Ja tänään tais olla neuvolakin.. kuulumisia odotellessa:)

Sere oli laittanut masu-kuvia, kivaa=) Johan sinullakin melkoinen kumpu siinä edessä on;)

Hanillahan oli jänniä uutisia neuvolassa =D Sitähän ei koskaan tiedä millon ne vauvat sieltä maailmaan tupsahtaa.. jos vaikka teidän kaveri tulis pikkusen etu ajassa;)

Nincalle mukavaa ultraa ja tulethan sitten kertomaan kuulumisia. Voih, oli se vaan niin ihanaa katsella sitä omaa pikkuista sieltä kuvaruudulta

*herkistelee*

Joopa, nyt en kyllä muista enää yhtää oliko jotain muuta kommentoitavaa.. noh, ehkä mä kerkeen tulla koneelle myöhemminkin.. ei nyt niin kiireisiä nää mun päivät ole;)

Oli ollut puhetta siitä, mihin vauva laitetaan nukkumaan. Meillä on sellanen jännä kehtosysteemi, jossa pyörät.. olen ainakin ajatellut (huom. käytäntö saattaa olla ihan toinen=D ) että vauva nukkuisi päivisin omassa huoneessaan ja yöksi ottaisin kehdon meidän makkariin sängyn viereen. meidän makkari ja tiitin huone on ihan vastapäätä toisiaan, eli näköetäisyydellä ollaan. Tiitin huoneeseen kyllä tarkoituksella jätettiin vuodesohva, että jos siltä tuntuu, niin minä voin nukkua sitten siellä, niin saa ainakin toi työssä käyvä osa puoli kunnon yö unet. Sellainen on tosiaan meillä suunnitelmissa, mutta käytäntö sitten varmaan näyttää. Perhepetiä en ole ajatellut koska.. Meillä vain 140 senttinen sänky ja aikas ahdasta ajoittain on jo nyt ja me ollaan molemmat niin levottomia nukkujia, että vauva olis melko suuressa vaarassa siellä meidän välissä.

Piti niin lenkillekkin lähteä, mutta tällä hetkellä inspiraatio siihen hommaan on nolla, vettä tulee ihan suoranaan:( Siis ihan älyttömän masentavaa, tammikuu ja vettä sataa!

Tänä aamuna puhuttiin just miehen kanssa että enää VIIKKO laskettuun aikaan, voi hurja... Ihan kauheeta, kun ei saa mitään tuntumaa siihen, että kohta synnytetään. Mulla on kyllä ollu koko ajan sellanen tunne, että yli aikaseks menee, en tiedä miks... mutta sellanen fiilis vaan on. Saman lailla on koko ajan ollu ihan poika olo, enkä tiiä sitäkään että miks niin.. hassuja nämä tuntemukset jotka ei perustu kyllä yhtään mihinkään.

Noh, 41+5 viikolla lähetään sitten täälä meillä päin kuulemma käynnisteleen tai jotain, jos ei mitään ala sitä ennen kuulua. Jotenkin vaan toivon, ettei jouduttais käynnistään.. sinänsä ei haittaa vaikka yliaikaseks meneekin, mutta en tiiä mikä mua tossa käynnistämisessä tökkii. Jotenkin toivois, että synnytys alkais kotona ihan luomusti.

Noh, aina ei voi valita.

Ai hurja mitä romaania mä oikeen vässän, ei kukaan jaksa mun jorinoita lukee=D

Jaahas, kai se on ruvettava taas jotain touhuamaan, että saa tämänkin päivän taas tästä kulumaan..

Mukavaa tiistaita kaikille ihanille enskoille tästä kurjasta säästä huolimatta!

Terkuin siru ja tiiti rv 39+0 Siis ei voi olla todellista XD!!![/color]

Siis tosi mielenkiintoinen dokumentti,täällä kans melkee itku silmäs sitä katottiin..Hieman vaan rupes toi synnytys stressaamaan..

Nyt saunaan ja nukkumaan!

Illan jatkoja

Niina 27+1

aurora se taas on yökukkunut... :) Tylsä kun on noin paljon ikäviä tuntemuksia ja lisäksi vähän stressiä sen tentin takia! Lähettelen sulle paljon jaksuja ja hyvää mieltä, jos vaikka auttais! Onneksi poitsu on ollut edes vähän aktiivisempi, toivottavasti suunta olisin se. Sä oot siitä onnekas että tiedät jo vauvan syntymäpäivän niin on mitä odottaa ja päivät vähenee kokoajan. No väheneehän ne kai muillakin, mutta itsestä ainakin tuntuu, että venyis ja venyis vaan, kun periaatteessa tämä beibbi voisi olla jo nyt valmis syntymän mutta ihan yht hyvin voi kestää vielä kuukauden, ihan hullua. :)

Sirulla kans tosiaan h-hetki lähenee ja jännitys tiivistyy, onpas jännää että kumpi sieltä tulee! No pian se jo selviää! ja mä toivon kans sulle synnytyksen käynistymistä ihan normaalisti ja normaaliaikaan!

Poppis se taas laukoo nokkeluuksia viikonpäivistä, senkin hassu! Ja sairaalakassiakin on jo vähän sörkitty, iik, pitäiskö munkin... Mitäs löytyi kaupungilta?

Toivottavasti viivin kylkikivut helpottaisivat! Oisko siitä tukivyöstä tosiaan apua... Olispa muuten mullakin koira niin tulis lenkkeiltyä ahkerammin. :) (tai no mun siskon koira on kyllä naapurissa ja varmaan ihan ahlukas lenkkikaveri...)

Mykiskin se vaan jaksaa reippailla, yvä hyvä. ja se riippusänkysysteemi kuulosti kyllä hyvältä, luinkin sellaisesta jossain...

hermionekin oli taas päässyt linjoille, tekniikan pettäminen on kyllä ärsyttävää! ootpas ollut reipas niiden kestovaippojen kanssa! Mäkin oon nyt pessyt harsot muutamaan kertaan että ne imis paremmi, mutta vielä kon hieman kestisprojekti kesken, joten ei auttais vauvelin ainakaan ihan vielä ruveta syntymään! Niin ja onnea pesutornista!

Niin, ajattele, me saatetaan hyvinkin olla samoihin aikoihin TAYSissa, jänskää, pitää sit raportoida tänne jos joain alkaa tapahtuun. ja eihän sitä tiedä vaikka ehdittäis hyvinkin kahvitteleen vauvojen kans ennen meidn muuttoa ja vielä sen jälkeenkin, kun varmaan ramppaan täällä perheen luona aika usein. Muutenkin aika haikein fiiliksin olen tamperetta jättämässä, mutta pitähän sitä välillä vaihtaa maisemaa, on täällä jo kolme vuotta tullut oltuakin Jyväskylässä opiskelun jälkeen. :)

Viipulilla neuvolasssa kaikki hyvin, kiva! ja hyvä että on mukava neuvolantäti! mulla on semmonen neutraali, ei valittamista, mutta ei kyllä tule noin paljon positiivistakaan mieleen. Ihana masu sulla on ja pakko sanoa, että on kyllä oikeat hurmaajattaren silmät sulla! mahtavat, niihin on tainnut miehesi hullaantua aikoinaan.. :)

hihi, aikamoinen alitajunta Niinalla, mielikuvitusta piisaa... ihmeen hyvin muistat nuo unet... hauska juttu! Ei mule ainakaan mitään erikoishaluja ole tullut, herkkuja tekee mieli ihan yhtä paljon kuin ennenkin ;)

Kiva AA on käynyt kurkkimassa, hyvä että vauelin kanssa menee kivasti, kuulostat muutenkin reippaalta, ihanaa!

Han_illa jännät paikat... ei sitä tosiaan tiedä vaikka huomenna syntyis.. :) ihanaa!

Leeniskin pyykinpesupuuhissa.... Mä en siis ottanut tuota äitiyspakkausta kun saatiin niin kauheesti tavaraa lähipiiristä, esim. viimevuoden äitiyspakkauksen koko sisältö...mutta jostain luin suosituksen että kaikki kannattais pestä etukäteen. Se makuupussikin vähän pehmenee kun pesee...

Jeps,

omassa navassa myllertää virkeä vauveli! oon samalla jutellut sille kaikenlaista kun on puuhaillut. Tänään sait viimeiset asiakastyöt ommeltua ja silitettyä ja laskut kirjoitettua! Jee! Vien vaan ne työt tuonne keskustaan ja sit on mun toiminimenkin työt tehty (mun virallisesta päivätyöstähän jäin lomalle 15.12, mut en vielä malttanut lopettaa kaikkia ompelu/suunnitteluhommia)

Eli huomisesta eteenpäin vois vaikka koittaa ommella vauvalle jotain, kuten lakanoita ja niitä kestovaippajuttuja.

Kävin aamulla lääkärissä kun korvatulehduksen jälkeen ei ole vieläkään korvat olleet ihan hyvä ja tulehdushan siellä edelleen oli, joten joudun nyt udestaan antibioottikuurille, tylsää. Mut mielummin hoidan tämän olon pois ennen synnytystä. Muuten ihan jees. LÄhdin vaan vähän liian myöhään sinne lääkärille ja jouduin tyyliin juoksemaan, pikkasen on supistellut koko päivän sen jälkeen.... pitäisköhän vähän koittaa rauhoittua? :)

Missäs makkara tänään?

Kivaa tiistai-iltaa kaikille, palaillaan taas!

t.iisa ja napero 37+6

Toista päivää kotosalla.

Aika hassua.

Kävin eilen ilmoittautumassa työkkäriin kuukaudeksi ja sitten helmikuun alusta alkaisi virallisesti äippäloma.

Mulle on nyt viimein iskenyt tuo vaatteiden haalimis vimma, kun alkuun tuntu niin vaikeelta ostaa vaavalle yhtään mitään nuttua.

Ajattelin, että kiertelen nyt kirpparit sun muut tässä vielä kun jaksaa.

Oltiin eilen jo sänkyäkin ostamassa, mutta olivat sitten loppuneet, joten ainakin ens viikkoon täytyy oottaa. Höh..

Ois ollu kiva saada se jo eilen. =)

Kärsimätön.

Koiruus on taas kunnossa.

Eipä nuo yleensä oo kuin tuollaisia satunnaisia oksenteluja, kun on tullut syötyä ulkona vähän enemmän ruohoa.

Mykis taisikin kysellä tuosta meidän karvaturrista, että minkä rotuinen on... rottweiler narttuhan tuo.

Hanilla oli yllättäviä uutisia neuvolasta.

Mitenköhän lie mahtaa käydä..

Ehditköhän käydä vielä neuvolassa ennen kuin vaavi syntyy.. aikas jänskää.

Maria_alle tervetulotoivotukset munkin puolesta. =)

Joukkoon mahtuu varmasti.

Jushkalle pikaista paranemista.

Flunssa ei kyllä tässä tilanteessa ole yhtään mukava vieras.

Toivottavasti Auroran poitsu malttaa pysyä vielä massussa.

Kiva että kaveri oli liikuskellut ultrassa.

Eikö neuvolantäti sitten kommentoinut mitään noihin sun kipuihin?

Toivottavasti hellittäisivät.

Poppis jaksaa leipoa.

Pitäis varmaan itsekin joku päivä.

Ois niin ihana saada tuoretta pullaa tai sämpylää.

Leenis oli kysellyt vaunuista.

Me satuttiin sopivasti liikkeeseen, kun 2007 mallit oli saapuneet ja myivät joitain 2006 kuoseja poistohintaan. Olin jo tuolloin päättänyt, että Emmaljungat haluan, mutta pähkäilin vielä noiden Ceroxien ja City Crossien välillä.

Ostettiin sitten Emmaljungan Ceroxit 469,- joka on mun mielestä nyt hintoja vielä myöhemminki vertailleena todella edullisesti. Kävi kerrankin tuuri. City Crossit oli tuolloin vain -10% alennuksessa, joten olivat edelleen aika hintavat. Ceroxeissa on myös heittoaisa ja tuo korkeuden säätö eri pituiselle työntäjälle.

Meillä on myös erikseen matkarattaat (Graco) mm. kauppareissuja varten. Kulkee kätevämmin autossa, jos sattuu tarviimaan.

(.) Muru möyrii ja potkuttelee välillä aika ikävästi tuonne kipeään kylkeen. =\

Mutta, ihanaa kuitenkin tietää, että hän siellä on voimissaan. =)

Meillä oli eilen eka perhevalmennuskin ja oli oikein mukava vetäjä.

Ens kerralla puhutaankin sitten siitä eniten kiinnostavasta asiasta (ainakin mua kiinnostaa kaikkein eniten) eli synnytyksestä ja luultavasti katsotaan myös video.

Taisin eilen tuntea ensimmäisen kivuliaan supistuksen, kun jatkettiin vielä tuolta parin tunnin istumiselta Ikeaan kattomaan sitä sänkyä.

Tuntu alkuun että supistaa kivuttomasti massua ja sitten rupesi hetken päästä selästä polttelemaan. Ei se onneksi kamalan kauaa kestänyt eikä sitten tullut takaisin.

Kylki ei jostain syystä vain ota parantuakseen. =(

En oikein tiedä mitä sille vois tehdä. Alkaa pikku hiljaa ärsyttää, kun se välillä vetää, niin vaivaseksi olon.

Kunhan nyt pääsis kokeilemaan sitä tukivyötä, jos siitä vaikka ois vähän jelppiä tuohonkin.

Ens viikolla on onneksi taas neuvola, niin pitää siellä kysellä asiaa.

Outoa, ummetuksesta kun on ollut puhetta, niin mulla on aina ollut vähän tuota ongelmaa ja varsinkin tässä muutama viikko sitten oli aika pahanakin. No, nyt sitten on jostain syystä melkein päin vastainen tilanne. No, ei onneks ihan oo ripulilla (pahottelen kökkö juttuja), mutta kuitenkin aika löysällä.

Mistähän nyt sitten oikein tuulee.

No juu..

Nyt pitää ruveta lopettelemaan ja pistämään vaatetta niskaan ja lähteä meidän karvakorvan kanssa ulos.

Se tuossa kyllästyi mun vieressä vahtaamiseen ja lähti omaan petiinsä nukkumaan, kun mitään ei tapahtunut. =D

-viivi ja onnimöttönen rv31+4

Onkos muita ketkä hukkaa lompakkonsa,avaimet monta kertaa päivässä,ei muista mihinkä ne on taas laittanu :) mulla on nyt tää dementia iskenyt niin vahvasti, tulee mieleen joku bimbo blondi...Eilen mietein mikähän maa se on suomen oikealla puolella..ööö venäjähän se!! Ja sit kun muistin sen, en enää muistanu mitä varte sitä mietein..avopuoliso katsoi mua kuin jotain hullua... ;)

Ja aamulla kerroin hänellä mitä unta näin,eikä ainakaan parantanut asiaa...Avopuoliso heitti jotain tyttöä märällä appelsiinilla rintojen väliin ja tyttö rupes mulle huutaan..mä sit ihan paniikissa yritin selittää,et enhän mä nyt ketään märillä appelsiineillä heittele..kaikki aika meni siihen vakuutteluun,etten melkein kerennyt heittämään joulupakettia postiin ja paketin kulmassa oli äidin kirjoitus " Taina ja Essi ottavat myös leikkauksella lapset ulos"

Siis mitä?! :) :)

Onkos mitään erikois haluja tullut kenellekään?

Oma napa: Jotenkin hirveän tuskainen olo koko ajan,ei saa kunnolla henkeä..huoooh :O

Muuten kaikki ok,toukka liikkuu hyvin!

ihania nuo teidän masu kuvat :) Itsekin laittasin jos osaisin,tarvii joskus yrittää perehtyä..

Mua on alkanut ihan sairaasti pelottamaan synnytys, mutta yritän vaan olla miettimättä sitä liikaa..

Hauskaa tiistain jatkoja kaikille!

Niina 27+1 (huh huh)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat