Vierailija

Neljästä lapsestani kaksi on homoja ja yksi lesbo. Nuorin on 6-vuotias ja kädet ristissä rukoilen, ettei hänestä tulisi homoa. En jaksa enää lasteni kanssa, miksi minun lapsistani piti tulla epänormaaleja??



Sivut

Kommentit (30)

" Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, Joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos teillä on ahdasmielinen koti ja olette lapsille kertoneet että ette hyväksy homoutta, taatusti tuon ikäiset lapset eivät kertoisi äidilleen mitään. Sellainen äiti olisi viimeinen, joka saa siitä kuulla.

" Joka uskoo Häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan Nimeen."



Joka syntyy vain kerran, hän kuolee kahdesti. Mutta joka syntyy kahdesti, kuolee vain kerran.



" Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."



" Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sitä, joka voittaa, ei toinen kuolema vahingoita."



" Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä."



" ...kun Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille. Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta..."

Te heräätte kuolemanne jälkeen. Te ette herää niin kuin painajaisesta, vaan niin kuin painajaiseen. Kammottavaan todellisuuteen, joka on varattu niille, jotka katsovat ylen Jumalan pojan, Jeshuah HaMasiah' in uhrikuoleman. Jotka katsovat ylen sen, miten Hänet kidutettiin hengiltä SINUN TÄHTESI, että sinä saisit elää.



" Niinkuin monet kauhistuivat häntä - sillä niin runneltu, ei enää ihmisenkaltainen, oli hänen muotonsa, hänen hahmonsa ei ollut ihmislasten hahmo..."



" Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"



Herra kutsuu kaikkia elämään yhteydessään kerran, kaksi, jopa kolmesti.

Itsesi tähden - älä paaduta sydäntäsi. Tämä kutsu voi olla viimeinen.

Voi olla sakihivutusta ja sinun kiusaamista jos teillä on kerran kovin ahdasmielistä. Uhmaa.



Olen kasvanut ankarasti uskovaisessa perheessä ja piti kokeilla monta kiellettyä asiaa. Kiellot tekee asiat kiinnostaviksi. Sama juttu kun siellä paratiisissa houkutti se puun hedelmä mitä ei just olis saanut ottaa.



Suosittelen että hölläät sitä tiukkaa linjaasi ja annat lastesi löytää itsensä. Oli yliärsyttävää kuunnella sitä paatosta kotona kun ei mitenkään olisi jaksanut.



Menin naimisiin eriuskoisen kanssa.

Olen harjoittanut seksisuhteita miesten ja naisten kanssa.

Harrastanut ryhmäseksiä.

Kokeillut kurkut ja banaanit.

Käynyt vieraissa.

Varastanut.



Olen kuitenkin hetero ja ne naiset oli kokeiluja ja jonkinlaista uhmaa.

Elämä on nykyisellään tasaantunut mutta minua traumatisoi se kiihkomielisyys. Lapset ei käsitä uskonasioita aikuisten tavalla ja aikuinen ei osaa mennä lapsen maailmaan. Uskonto voi olla pelottava asia lapselle ja nuorelle.

Vierailija:

[quote]






" Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."



/i]

" Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset."

Peitätkö pääsi (vaimo) kun rukoilette, vallanalaisuuden merkiksi?

Et kai vaan hyväksy naispappeutta? Se on vastoin Herran käskyä, ja se on tottelemattomuutta. Tottelemattomille Herra vannoi, että he eivät pääse Hänen lepoonsa.

Mutta me, jotka uskomme, tiedämme varmasti, että homous ja lesbous ei ole sairaus tai synnynnäistä. Siitä voi kääntyä pois, niin kuin muustakin synnistä, kuten irstaudesta. Omin voimin se ei ole kovinkaan helppoa, mutta Herra ei hylkää vilpitöntä parannuksen tekijää. Olenkin tavannut pari lesboudesta irti päässyttä. Rukoustaisteluun kuuluu aina myös ollennaisena osana " itsensä nöyryyttäminen Herran edessä" paastolla. Mutta EI silloin, jos on jokin syömishäiriö tai sairaus.



Nyt on tosi kyseessä. Huuda Herran puoleen, että lapsillesi tulisi se mieli, että eivät tahdo kadotukseen, vaan tahtovat irti iljettävyydestä.



" Ja lihansa päivinä Hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia Sille, Joka voi Hänet kuolemasta pelastaa; ja Hänen rukouksensa kuultiin Hänen jumalanpelkonsa tähden."

Pelko on PELKOA! Se on lähellä kauhua. " Herran pelko on pahan vihaamista. Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta Minä vihaan."

Päinvastoin olemme kovin uskonnollinen perhe ja homous on synti, tätä olen lapsillemme myös kertonut. Tänään se pahin tapahtui eli 17-vuotias tyttäreni kertoi olevansa lesbo ja 14- ja 19-vuotiaat poikani totesivat olevansa homoja. En tiedä miten selviän tästä, olen aivan shokissa.



t. ap

Kerran tuli muuten dokkari tällaisesta homoudesta uskonnon avulla " parantuneesta" miehestä. Joku ohjelma-arvostelija kirjoitti osuvasti, että koko dokkarissa oli suunnattoman säälittävä ja surullinen tunnelma, ja mies hymyili vain kerran - katsoessaan entisen poikaystävänsä kuvaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat