Vierailija

Taas näitä et ois kyl voinut pitää suunsa kiinnikkin...

Mies tuli päivällä kotiin ja oli ostanut " meille" Pandan kovehtirasian alesta. Tietää varsin hyvin,et mä inhoan Pandan suklaata ja tykkään vaan fazerin konvehtirasiasta.

Sanoin,et ei se mtn,syö sä se,mulla on viel pikkasen tossa fazerin rasiassa jäljellä (kun on näitä 2-kerroksisia niin luonnollisesti toinen saa toisen ja toinen toisen kerroksen jos vaan aikuiset syö..niinku meillä syö,kun lapset viel niin pieniä,ettei niiden tarvi rasioita nähdäkkään,heh...),mies oli aikaa sitten popsinut oman puolensa siitä fazerin rasiasta,mä oon sääääästänyt ja vaan sillon tällön ottanut palan.

No,nyt aattelin et voisin syödä pari palaa,niin mies olikin syönyt niitä mun konvehteja :/ eikä ollenkaan niitä pandan.

Höh. Juu,naurakaa vaan,aika lapsellistahan se on suuttua tollasesta,mut kilahdin ja mitäs mies,sanoo vaan et voi vitsit,kävipäs noin ja nukahti... ARGH.

Sivut

Kommentit (34)

Seuraavan kerran, kun on tiedossa " poikien ilta" tms, johon on varattu olutta tai viinaa tai mitä tahansa takuulla tarpeellista, ottakaa ja piilottakkaa kokeeksi pullot. " Vahingossa join sun omas, mutta siellä on jääkaapissa tilalle limsaa, ottakaa te ne. Mitä, eikö kelpaa? Otinhan minäkin ne Fazerin suklaat silloin, muistatko kulta?" =D

Tietysti ne pullot voi sitten antaa takaisin, jos iso mies alkaa itkeä, niinkuin luultavasti käy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ap, mä ymmärrän sua. Suklaa voi olla joskun HELVETIN vakava ja tilttaamisen arvoinen asia. Nimim. " Kuka prkl sen levyn on syönyt täältä kaapista?!?"

" Siis vahingossa söi sun suklaat? Sitten vituttaisi, mutta voisin elää asian kanssa, mutta jos tarkoituksella popsi menemään, niin sitten olisi lähtenyt etsimään jostain uutta ;).."

...miestä.

Tietenkin suklaanappien kähveltäminen on vähäisempi teko kuin rahojen (riippuu tietenkin arvosta&määrästä), mutta ei kyllä itselle tulis mieleenkään viedä toisen osuutta omine lupineni. Siis mistään.

26

SAnoin sen ihan puolileikilläni, niin miespä siitä otti ja suuttui, lähti autosta hakemaan omaa suklaataan. Meillä mies se, joka tilttailee tyhmistä jutuista.

Oon vaikka maiskutellu koko päivän ,et syön sit iltapalaks leivällä sitä perunasalaattii, mitä oon säästelly kaapissa. No, iltapala-aika saapuu ja mä huomaan ettei sitä salaattii oo missään! Mies oli töistä tullessaan vetäny sen napaansa eikä vaivautunu sanomaan =(

Usein käy just jotain tällast et maiskuttelen jotai, mihin kukaan ei o aikoihin koskenu ja sit just se o loppu. ÄÄÄÄÄÄ!!

Meilläkin mies saattaa yksin syödä kaiken hyvän tai juoda kaiken limsan. Vaikka sitä hyvää olisi kilon verran, ei hänelle silti juolahda mieleen, että pitäisiköhän vaimollekin jättää jotain. Tai kun ollaan kylässä, hän saattaa vetää kaksin käsin jotain pullaa ja mua hävettää. Kotona ei varmaan ole opetettu käytössääntöjä. Eikä mun sanomina ole mitään vaikutusta. Päinvastoin, jos jostain tollaisesta huomautan, niin seuraavalla kerralla marttyroi, eikä syö mitään. Tai syö kahta kauheammin.

Muutoin niin järkevä ja ihana mies, mutta tässä kohtaa aasi. Niin, ja on siis ainoa lapsi...

vastakin se osti 6-packin ja mä yhden siiderin ja minkähän se oli juonut sit saunan jälkeen??

Kaikkein ärsyttävintä on se,et se ei TAJUA tekevänsä ihan pöljästi...

ap

Syön salaa myös lasten karkit, jos siltä sattuu tuntumaan, ostan niille sitten uudet tilalle.

Meidän perheessä on jo olemassa käsite " Äiti on tainnut vähän maistaa näitä" ... tarkoittaa, että pussi on hävinnyt kaapista.

Sillä on tapana syödä noin kymmenen suklaalevyä joulupäivään mennessä, leikilläni sit sanoin, että yksi niistä on mun. Suuttui, kun en kuulemma anna sen syödä sitä ( joka kuitenkin oli sen oma). t9

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat