Vierailija

Siis kertonut ihan tosi jutun,ja kaikki väittää provoksi. MInä! onko muita?

Kommentit (14)

Enkä minä niistä provohuuteluista tietenkään suutu. Eihän se ole henkilökohtaista tai minua vastaan suunnattu vaan niitä tyyppejä, jotka saavat täällä tyydytystä muitten vedättämisestä. Kun täällä pyörii pitempään on vaikea olla kyynistymättä. Välillä provoilijat tapaa jossain ketjussa ja kehuskelevat provoillaan.

Elin aikoinani vauhdikasta seksielämää, kumppanit vaihtui tiuhaan ja kohtasin kaikenlaisia kullinheiluttajia.

Prinssinakki teki lähtemättömän vaikutuksen pienellä koollaan sitä näkyä en unohda koskaan ja samoin tuo jättikulli joka oli erään keikkamuusikon haarusvälissä, voi helkutti sitä kyytiä piti olla tosi kiihkossa ja märkä että sen voi sisäänsä ottaa ja eipä koko varreltaan uponnutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mahtaa joillakin olla onneton elämä, jos eivät ymmärrä, että on muunkinlaista elämää. Aina voi tapahtua vaikka mitä omituista ja kummallista.

Tämäkin ketju olisi jo vähintään kolme kertaa pidempi, jos otsikkona olisi " kuinka moni on provoillut av:lla?" . Aika ihmeellistä, että täällä vaaditaan uskomaan kaikki, vaikka suuri osa porukasta tunnustautuu provoilijoiksi ja moni on jäänyt kiinni. (esim. eräs tapaus, jossa toisella palstalla kirjoittaneen surullista tarinaa joku muu väitti täällä omaksi... onneksi silloin valvonta pelasi.) Jos tietäisitte jonkun ihmisen olevan kova valehtelemaan, uskoisitteko silti kaiken mitä hän puhuu?

T: ei provohuutelija, mutta suurta osaa palstan jutuista epäilevä. Jolla on värikäs elämä takanaan ja juuri siksi hyvä tutka vedättäjien suhteen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat