Vierailija

Ovat ilmeisesti molemmat mököttäjätyyppiä, eivät huuda koskaa toisilleen. Nyt oli sitten mennyt riita tosi " rajuksi" . Mies oli heittänyt vaimon karkit vessanpynttyy ja vaimo laittanut miehen saunakaljan patterin päälle lämpenemään.

Oli kyllä pokassa pitämistä, et ai jaa, vain noin kamala matsi teille tuli perjantaina :)

Kommentit (12)

Yleensä mä sanon ' aha' ja menen keittiöön tai makkariin ja mies istuu sohvalle ja kuuntelee kuulokkeilla musiikkia. Tämä on meidän versio todella raastavasta riidasta. Siis sellaisesta jossa on vaara jo erotakin. Yleensä sovitaan riita puolentunnin sisällä halimalla ja muistetaan sanoa, että rakastetaan toisiamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja molempien ilme muistuttaa hymyilyä. Silloin irtoaa ne ilkeimmät lausahdukset jota ei päivässä unohdeta. Naama punasena huutamiset on vaarattomia tuohon verrattuna.

Henkisesti hirveän raastavaa ja masentavaa. Mä en kestä sitä hiljaisuutta. Se tekee hulluksi. Toisaaltaan olisihan se ikävää huutaa ja haukkua toista. Haukkuminen on vaan niin raukkojen hommaa kun kukaan ei ole täydellinen kuitenkaan.

4

Vierailija:

Lainaus:

Yleensä mä sanon ' aha' ja menen keittiöön tai makkariin ja mies istuu sohvalle ja kuuntelee kuulokkeilla musiikkia. Tämä on meidän versio todella raastavasta riidasta. Siis sellaisesta jossa on vaara jo erotakin. Yleensä sovitaan riita puolentunnin sisällä halimalla ja muistetaan sanoa, että rakastetaan toisiamme.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat