Vierailija

.

Sivut

Kommentit (29)

Kattelin poikani luokkakavereita ja mielestäni osa tytöistä olivat jo pukeutuneet teinitytön vaatteisiin! Onko tämä tavallista nykypäivänä? Siis että jotain napapaitaa päällä, toppeja jne. Eikö ketään muuta häiritse tämä yhtään?

Ei kukaan nyt varmaan ihan tarkalleen tarkoittanut jotain viattoman tyylisiä kesätoppeja ja mekko tms.

Vaan puhe on nyt niistä piukkaakin piukemmista lantiofarkuista, tiukoista topeista joissa lukee tyyliin "Hello boys!" jne... Miniroiskeläpistä joista pieni tuulahdus vilauttaa pienen lapsen takapuolen ja siellä alla sitten stringit tai jotkut pikkarit joissa lukee "Hot" tms...

Ja sitten tukka on värjäilty ja aseteltu jo aikuisten ja teini-idolien mukaan ja naamassa aika tuhdisti meikkiä... Koko olemus on pikkuinen aikuinen joka tahtoo näyttää seksikkäältä... Asuteena tietysti aikuismaisimmat korut, laukut, kengät jne.

Miksi 10v lapsi haluaa olla aikuisen näköinen ja huokua seksikkyyttä? Onko se tervettä? JA miksi aikuinen hyväksyy tälläisen toimintamallin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei kyllä meikäläisellä ainakaan ole, vaikka ikää jo yli 30 v.

Pieni sivukommentti vain..

Lainaus:

...mitään tekemistä keskenään. Ole vaan ihan rauhassa huolissasi, mutta käytä myös järkeäsi. Ahdistelija ahdistelee, olipa tytöllä mitä tahansa päällä.

Ja minä katselisin kyllä paljon mieluummin 13-vuotiaan decolletéeta kuin omaa ryppyistä rintanahkaani.

Mielestäni tuon yläasteikäisenkään ei vielä pitäisi pukeutua siten kuin pukeutuu, mutta kun ei ole minun tyttäreni, niin en oikein voi asiaan puuttua. Mielipiteeni olen kyllä sanonut ja olen yrittänyt ohjata vähän toiseen suuntaan ostamalla hänelle toisenlaisia vaatteita. On se nyt kumma, jos 13-vuotiaan täytyy käyttää paljastavampia kaula-aukkoja kuin minun :-/

Itse en ole ainakaan niitä nähnyt aikoihin kenelläkään. Tosin en mä nyt hirveesti seuraa vastaatulijoiden pukeutumista, en ainakaan pikkutyttöjen.

ja niin on tyttärellänikin, eikä se mikään 'pimu' ole vaan ihan tavallinen tokaluokkalainen tyttö. Ei tosiaan ole ahdistelut vaatteista kiinni.

Kuten ei sekään, että meidän 16-v. ei ole koskaan näyttänyt pimulta. Hän on aina valinnut vaatteensa itse, tosin minä olen löytänyt useimmat hänen suosikkivaatteistaan ja kelpaan edelleen makutuomariksi ja sovitettavien vaatteiden valintaan.

Alle kouluikäisillä pimuvaatteet kuuluvat roolileikkeihin ihan niinkuin äidin korkokengätkin.

Olin oikeesti vähän äimänä kun näin joitain 7-v ikäisiä. Ihan teineiltä näyttivät jo! Eivätkö lapset saa enää olla lapsia? Ok ei pukeutuminen vielä tee kaikkea.

Ap

Mä en uskaltais antaa lapsen pukeutua paljastavasti .On ihan hulluja tyyppejä vapaana SIIS TARKOITAN AIKUISIA,

Mulle sattu itselle kaksi ehdottelevaa opettajaa matkalle, IKÄÄ SIIS OLI 11-13V.

eNKä TODELLA PUKEUTUNUT PALJASTELEVASTI jA oli pikkukylä ja kirkonkylä kyseessä.

Olin ihan paniikissa mitä tehdä... onneksi ei käynyt hullusti

Esitin tyhmää.... etten älynnyt mitä opettaja tarkoitti .

Todella ahdistavaa.

Pelkäsin että joudun lyömään opettajaa ja minut erotetaan koulusta eikä kukaan usko

Lasten pitää saada olla lapsia.... olen huolestunut vielä 15v .kin pukeutumisesta nykyään.

Raiskaukset ja pahoinpitelyt ja kiusaamiset on niin arkipäivää.

Samoin tekee pahaa kun lapset huutaa toisilleen huoraa....yms.

Revin sellaset herneet nenään pari vuotta sitten ,kun näin Turun kävelykaudulla kaupattavan stringejä 5-7v tytöille!!!!!

Teki mieli heittää koko kori katuu ja sanoa pari valittua sanaa myyjälle.....

Tyydyin kauhistelemaan kovaan ääneen.

vähän ihmetellyt. Läheinen sukulaistyttö on 11 -vuotias, meikkaa enemmän kuin minä koskaan, värjää tukkaansa ja käyttää kireitä punkhenkisiä vaatteita... Värit ovat tummanpuhuvia. Ja minulla tökkii pahankerran. Eritoten tuo hiusten värjääminen, ihan terveydellisistä syistä ja se meikkaaminen. Huulikiilto ja sipaisu ripsiväriä olisi omassa kategoriassani enin mitä sallisin sen ikäiselle.

Minua ei todellakaan häiritse legginsit, kesätopit, pillifarkut jne. kunhan lapsi näyttää lapselta ja vaatteet eivät ole hänelle joku asennekysymys. Pienillä tytöillä voi olla hauskoja tunikoita, pillifarkkuja, farkkuja, paitoja, housuja, mekkoja, hameita jne... ihan mitä vain kunhan niissä pysyy se lasten henkisyys eikä lähdetä jäljittelemään pissiksiä!

1,5-vuodessa. Olen nähnyt hänet siellä sukkahousuissa ja t-paidassa. Meillä kun on poikia, niin tiukalla ja paljastavalla pukeutumisella ei liene väliä? Muuten olisi meillä laskettu kuukausissa, puolipotkarit ja kauluksestaan löpsähtynyt body, tiukkaa ja paljastavaa yhtä aikaa...

Minusta toppi on ihan tavallinen lapsen kesävaate, enkä nyt oikein osaa esim. legginsejä pitää sen kummempina kuin muitakaan trikoohousuja lapsilla.

Tosin toppejakin joskus, mutta ei napapaitoja. Eikä "nuudelifarkkuja", vaikka niitä itse joskus hinkuaakin. kotona köpöttelee joskus saamillaan korkokengillä. Tavalliset farkut on jalassa, tuulitakki ja lenkkarit.

Mun oma tytär on vasta 6-v mutta minähän kirjoitin aloituksessani että POIKANI (eli hän on 7v) luokalla on näitä "pikkupimuja". Asun tässä ihan koulun vieressä joten näen heitä päivittäin tai sitten heihin törmää muuten vain "kylälllä". Olin vain vähän yllättynyt kun tuntuu olevan yleistä moinen pukeutuminen jo noinkin alhaisessa iässä. Eikä asuta kaupungissa!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat