Seuraa 

Enkä lue Raamattuakaan koska sen teksti tuntuu minusta melko vaikeaselkoiselta. Minulla on lievä tarkkaavaisuushäiriö ja hieman luetun hahmotusvaikeuksia sekä oppimisvaikeuksia. Raamatun perussanoman ymmärrän mutta voiko olla kristitty jos ei lue Raamattua juurikaan? Lisäksi en ole kovinkaan sosiaalinen, hieman erakkoluonne ja vierastan liittyä mihinkään seurakuntaan. Tämä asia tavallaan ahdistaa minua että pääsenkö taivaaseen jos olen tämmöinen yksinäinen " sydämessään uskova" jota ei ole kastettu mihinkään?



Olen kokenut viime aikoina tietynlaista seesteisyyttä ja halua tehdä elämässäni parannusta...Se on tapahtunut melko itsestään. Ei ole tarvinnut luopua mistään vaan olen kokenut iloa ihan uudenlaisista asioista ja olen miettinyt Jumalaa lähes koko ajan eri asioiden yhteydessä ja olen tavallaan alkanut pelkäämäänkin Häntä. Olen nimittäin elänyt melko hulvatonta nuoruuselämää taannoin...eräänlaista etsikkovaihetta jolloin kapinoin kaikkea vastaan kun vanhempieni antama kuva kristillisyydestä ei vastannut käsityksiäni(riitelivät siis koko ajan vaikka olivat uskovaisia ja mitään rakkauden ja suvaitsevaisuuden tunnetta ei koskaan ollut. Vain turvattomuus.).



Menneisyyteni on alkanut vaivata minua hyvin paljon. Pystynkö yksin kantamaan kaiken taakan mitä menin tekemään? Tunnen itseni hyvin likaiseksi ja kaduttaa älyttömästi. Käyn koko ajan sisäistä taistelua itseni kanssa ja itsetunto ihan nollassa.



Vähän sekavaa selitystä. :/



Kommentit (5)

Menneisyyteni on alkanut vaivata minua hyvin paljon. Pystynkö yksin kantamaan kaiken taakan mitä menin tekemään? Tunnen itseni hyvin likaiseksi ja kaduttaa älyttömästi. Käyn koko ajan sisäistä taistelua itseni kanssa ja itsetunto ihan nollassa.



Vähän sekavaa selitystä. :/



[/quote]




Sinun EI tarvitse kantaa tuota taakkaa - se on jo kannettu! Jeesus on kantanut ja sovittanut KAIKKI syntisi täydellisesti. Älä katso omaa sydäntäsi, vaan katso yksin Kristukseen, silloin olet yhtä täydellinen kuin hänkin. Sinun syntisi ON anteeksi annettu ja kun tarraudut tähän varmaan lupaukseen, uskot ja olet uskova. Siunausta Sinulle! Toivottavasti muut osaavat vastata muihinkin kysymyksiisi.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tyhmä kysymys? :)



Itse olen aikas luova tyyppi ja enemmän tai vähemmän lapsenmielinen. En tunne oikein luonteeltani sopeutuvani joukkoon ja tähän aikuisten maailmaan. :/ Se masentaa usein. Kaipaan eräänlaista henkistä kotia mutta ahdistaa se hyväksytäänkö minut omana itsenäni vai yritetäänkö minua muuttaa joksikin? Minua on kiusattu aina omituisuuteni ja ujouteni takia. Olin taannoin hyvin sulkeutunut. Elin omassa maailmassani missä koin olevani ainoastaan turvassa...ehkä vähän vieläkin.



itse olen tullut siihen tulokseen,että paholainen kiusaa minua sillon kun alan epäilemään omaa uskoani.

Paholainen sai päähäni ettei Jeesus rakasta minua jos en käy kirkossa,luen Raamattua joka päivä tai rukoile.

Suurin murhe minulla oli se,että elän avoliitossa. Paholainen selitti kovasti,että Jeesus ei hyväksy minua koska en ole avioliitossa enkä siksi pääse taivaaseen.

Onneksi Herra antoi minulle tämän lauseen: " Sillä armosta te olette pelastettuja ette tekojenne kautta!!"



Ymmärsin,että omilla teoillani en pääse taivaaseen vaan Jumala suuressa raukkaudessaan uhrasi oman poikansa,että Häneen uskovat saisivat iankaikkisen elämän.



Ole siis rauhaisin mielin, nimesi on taivaan kirjassa!!

Tiedän pelkosi ja ahdistuksesi,mutta iloitse rakas ystävä,Taivaaseen pääset!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat