Vierailija

Kommentit (16)

3 kk sitten eli alkuvaiheessa mennään. Mulla se laitettiin sen takia, että vuodot olivat ihan tajuttomia. Heti ekat menkat paljon pienempää vuotoa, ihanaa!!!! Nyt pitäisi parhaillaan olla menkat, mutta ei ole kuin vain ne muuten " ihanat" oireet, eli mieliala vähän maassa, rinnat arat, ja olen huomannut myös, että selkään /hartioihin on tullut isoja finnipaukamia. Ajattelinkin, että ehkä johtuvat tästä kierukasta, kun ennen ei ollut. Ihanaa, jos nekin lähtisivät ajan kanssa pois.

Pari päivää on vatsassa nipistellyt, ei pahasti, sen kyllä kestää, kun ei niitä karseita vuotoja ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaulaan, taipeisiin ja päänahkaan ja levis ihan miten sattuu. Kutisi ja kiristi. En ole aiemmin kärsiny mistään ihottumasta, joten kävin ihotautilääkärillä sain kortisonia ja perusrasvaa, mutta hänkään ei osannu sanoa mistä vois johtua.

Ite aloin sit epäillä et johtus kierukasta ja kysyin asiaa sekä ihotauti lääkäriltä et neuvolalääkäriltä, mut molemmat oli sitä mieltä et ei voi johtua hormoonikierukasta.

No muusta syystä otatin kierukan pois 8kk laiton jälkeen ja ihottuma katosi samantien, eikä ole kiusannut sen jälkeen.

olen siis vahvasti sitä mieltä, että mulla toi ihottuma aiheutui hormonikierukasta.

Kesti muistaakseni puolisen vuotta. Nyt jo takana 7 vuotta tyytyväisen käyttäjänä. (mitä nyt eka kierukka asennettiin väärin - onneksi huomattiin vuoden päästä. Uuden asennuksen jälkeen vuodot loppuivat kokonaan)

Ihan alussa oli tiputtelua ja finnejä. Vaihdoin syksyllä 5 vuoden jälkeen uuteen kierukkaan eikä nyt toisen kierukan alussa tullut enää noita alkuvaiheenkaan vaivoja.

ei aiheuta noita hormonivaivoja... siis aknea, pänsärkyä, kiukkukohtauksia...

No mulla taas selkä akne parantunut kun kierukka laitettiin, samoin kasvojen akne, ei ole päänsärkyä vaikka pillerit sitä aiheuttikin... 2 kuukautta vuodin ja tippasin ja nyt sitten minimini-menkat olleet 2 kuukautena, ei sellaisia veritulvia kuin aiemmin...

Tykkään

Elämäni kauheimmat migreenit oli tuona aikana, sellaista viittä päivää putkeen. En tiedä johtuiko kierukasta, mutta pois ottamisen jälkeen ei ole samanmoista ollut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat