Seuraa 

Omasta mielestä en ole syönyt niin paljon, että se selittäisi lähes 10kg:n painonnousun reilussa puolessa vuodessa. Onko muilla paino noussut reilusti hormonien käytön yhteydessä? Onkohan edes toivoa laihtua...?

Kommentit (4)

Hei! Minä painoin hoitojen alussa 57-58kg. En muista, kuinka nopsaan paino sitten nousi, mutta erinäisten hoitojen jälkeen sitä oli 65kg. Minäkään en syönyt sen enempää kuin ennenkään. Yritin myös paria kiloa tiputtaa, mutta syömisellä ei ollut mitään vaikutusta painoon. Synnytyksen jälkeen paino olikin sitten tuon 58... Saapa nähdä kuinka käy, kun seuraava ivf-kierros alkaa.

Kahdessa vuodessa 20 kg! Ihan kamalaahan tämä on, nyt varsinkin alkaa selkä jo brakailla. Olen normaalisti hoikahko normaalipainoinen, nyt huitelee painoindeksi jo lievän ylipainon puolella. Osa siitä voi selittyä muillakin tekijöillä kuin hormoneilla, mutta kyllä ne vaikuttaa ainakin mulla. Sekä hoidoissa käytetyt hormonit, että kolme keskenmenoon päättynyttä raskautta. Tylsää :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli itse söin clomeja vaan kaks kiertoa, enkä koe painon nousseen. Jos nousi (en muista millon sain vähän lisäkiloja) niin nous vaan pari kiloa. Sen jälkeen olen käyttänyt puregonia kolmessa kierrossa, ja se ei ole painoa nostanut. Lugesteronia nyt ensimmisen kerran (aika pitkään koska plussa tuli) ja se ei myöskään ole painoon vaikuttanut minulla.

Nää asiat on ilmeisesti aika henkilökohtaisia, niinkuin muutenkin hormonien vaikutus on yksilöllistä. Mulla hormonit eivät ole vaikuttaneet muuhun kuin tahdottuun asiaan. Eli ei sivuvaikutuksia. Yks ystävä on kuitenkin kyselly, jos olen lihonnu (asuu toisessa maassa), koska hän tuntee erään joka on hoidoissa ja joka on lihonnu kuulema paljon hormoneista.

Ei kyllä varmaankaan paljon lohduttanut tää, tsemppiä sulle painon kanssa kamppailuun:)

-Nea

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat