Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

BMI-laskurin mukaan mulla ei ole kuin 4.6kg matkaa normaalipainon rajalle. Olen 156cm ja 65kg, vituttaa toi äijän liioittelu! Kun tapasimme 8 vuotta sitten, painoin 63kg ja olin hänen mielestään mitä sopivin.

Kommentit (11)

Mulla on oikeesti 20 kiloa ylipainoa, eikä mies ole koskaan sanallakaan sanonut laihduttamisen suuntaan, vaikka itse tuskailen jatkuvasti tämän ihravuoreni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta joka tapauksessa, aika laihaksi menisi, jos alkaisi 45-kiloiseksi tuosta pyrkimään. Olen itse ollut laihimmillani 160/47, ja olo tuntui aika luurangolta, ei ollenkaan seksikkäältä tai edes hirveän terveeltä.

Normaalipainon haarukka on laaja. Se on lääketeteellisesti normaali painoalue, mutta kyllähän sen ylärajalla tavallinen nainen on läski... JOllakin aktiivikuntoilijalla (painoharjoittelu) tai erikoisen lyhyellä se voi olla ok.

Miehesi tuntuu pitävän normaalipainona sellaista tilannetta, jossa näkyviä läskejä ei ole, siis jotain julkkisvartaloa, jota treenataan säänöllisesti ja pidetään tarkasti kunnossa. Jollekin se on ok, koska itsde haluaa, mutta minusta aika kohtuuton vaatimus puolisolta tavalliselle ihmiselle.

Totuus ja kohtuus on varmaan siinä välissä.

Itse olen 162cm ja paino jotain 63kg. Minusta olen ylipainoinen. Olen ennen raskauksia joskus painanut jopa 45kg ja sillon oli kyllä tosi hoikka olo. Ehkä nykyisin haluaisin päästä johonkin 52kg. Luulen et se olis ihan soppeli paino mule!

Luulen et sinullakin olis sopiva paino jossain 50 hujakoilla.....

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen 162cm ja paino jotain 63kg. Minusta olen ylipainoinen. Olen ennen raskauksia joskus painanut jopa 45kg ja sillon oli kyllä tosi hoikka olo. Ehkä nykyisin haluaisin päästä johonkin 52kg. Luulen et se olis ihan soppeli paino mule!

Luulen et sinullakin olis sopiva paino jossain 50 hujakoilla.....

Minä taas 160 ja 58 kg. Muutama eli noin 4 kiloa voisin laihtua, mutta enempi on liikaa. Olen minäkin painanut 50 tai jopa vähän alle 15 vuotta sitten, mutta en missään tapauksessa edes tavoitte sitä. Olin ihan liian laiha, nyt mukavampi kun vartalo naisellisempi. Kyllä lasten saaminen ainakin minulla on muutanut ruumiinrakennetta kauniimmaksi = isommat tissit ja pyöreämpi lantio :).

Normaalipainon ylärajalla oleva nainen ei vielä ole " läski" , jos hän harrastaa liikuntaa ja hänellä on lihaksia, jotka painavat enemmän kuin läski. Ja taas normaalipainon alarajoillakin olevalla naisella voi olla korkea rasvaprosentti, jos hänellä on vähän lihasta. Kaikki on suhteellista.

Tämä on tätä surullista nykyaikaa. Ihmisvartalon ihanteena pidetään sitä median sylkemää täysin rasvatonta ja kuivaa koipeliinia. Jos luiden päällä on vähänkin pehmikettä, kuten terveellä naisella yleensä on, sanotaan läskiksi. Nykyteinien mielestä alipainoinen on normaalivartaloinen, normaalipainoinen on " läski" .

Normaalipainon määritelmä on ihan pätevä, se on sitten eri asia, mitä joku pitää esteettisenä. Toinen tykkää terveestä ihmisestä, toinen.. niin.

Mua huvitti heti otsikossa se, että mies ois millään tavalla asiantuntija vaimonsa kilomäärissä. Täytyy muistaa, että nämä on niitä samoja tyyppejä, jotka eivät edes huomaa vaimon uutta hiustyyliä, tai kämpän lattioilla lainehtivia likaisten sukkien röykkiöitä. :DDD Miten tällaiselta ihmiseltä voi odottaa terävää huomiokykyä missään muussakaan asiassa? ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat