Vierailija

Kommentit (11)

Meillä ristiäiset on muutenkin vain perhepiirin juhla, oma perhe, mummot ja vaarit, sekä tädit, sedät ja vauvan kummit saavat kutsun. Sit voisin loukkaantua jos oikeesti on sen tason pippalot että koko suku ja ystävät kutsutaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen kummina ystäväni lapselle, enkä todellakaan saanut kutsua toisen lapsen ristiäisiin. Toisella lapsella on omat kummit. Minä olen vain tämän ekan lapsen " erityinen ihminen" , käyn hänen juhlissaan ja muistan häntä. Ei mekään olis kutsuttu ekan lapsen kummeja toisen lapsen ristiäisiin, elleivät he olisi olleet meidän vanhempien sisaruksia!

Eli meidän suku- ja ystäväpiirissä ristiäiset on juhla, jonne kutsutaan VAIN vauvan isovanhemmat, vanhempien sisarukset perheineen ja vauvan kummit.

Ei siis kavereita, toisten lasten kummeja tai naapurin Irmaa. Mutta tämähän on ihan jokaisen perheen itse päätettävissä, mm. ihan tilanpuutekin saattaa karsia porukkaa.

Tulisi aikamoiset juhlat noin...

Kysehän on kuitenkin vauvan omasta juhlasta ja vain tämän pikkuisen läheisistä! Voivathan ystävätkin olla läheisiä, mutta ymmärrätte varmaan pointin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat