Vierailija

Meillä on 6 lasta. Tämä viimeinen 4kk:n ikäinen vauva on tarkoitettu viimeiseksi.

1kk sitten oli vasta ensimmäiset menkat, 2 viikkoa sitten unohdin syödä 1 pillerin.

Eilen tein testin ja 2 viivaa ilmestyi, toinen tosin oli juuri ja juuri silmin erottuva, nyt aamulla kun katsoin uudestaan, oli ihan selvä (testitikku siis kuivunut)

Mut se testin tuloshan ei ole enää luotettava 20min. jälkeen, eli vaikka se viiva on nyt selvä, voiko tarkoittaa että en silti ole raskaana?

Kommentit (18)

se paras vaihtoehto ihmiselle jolla on jo paljon muutakin muistettavaa, puhun omasta kokemuksesta, tulin raskaaksi juuri unohtamalla sen yhden pillerin. tee kuitenkin varmuuden vuoksi uusi testi

Itsellä on käynyt molempien raskauksien kanssa niin, että testissä on vain juuri ja juuri erottuva haamu, vasta seuraavana päivänä viiva näkyy kunnolla. Raskaana olen ollut molemmilla kerroilla. Kun en raskaana, ei haamuja, eikä viivoja seur. päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen aloittanut kuntosalilla käynnin ja hävittänyt kaikki mammavaatteet ja pienet vauvavaatteet jne. ---> onko tässä paluu takaisin niihin jarkyttäviin raskausajan lonkkasärkyihin/ selkäsärkyihin/ närästyksiin/ suonenvetoihin ym.?

En mä voi uskoa että olisin, tää on jotain kohtalon ivaa jos olen.

10.v sitten sain jatkuvia keskenmenoja ja näytti että ei saada lapsia.

Nyt niitä näyttäisi tulevan ovista ja ikkunoista.

Mun on pakko varmaan soittaa terkalle, tuntuu että verenpaine lähti nousuun heti!

mulla on minipillerit, eikö niiden pillereiden tarkoitus ole estää munasolun irtoaminen, miten 1 pillerin unohtaminen sitten yhtäkkiä irrottaakin sen?

Tosi kiva, lääkäri määräsi nämä imetyksen takia ja vasta täältä luin että just nuo ovat erittäin epävarmat.

Tuo nyt oli ihan asiaton kommentti. Harrastaa kai sitä muutkin ihmiset kuin monen lapsen vanhemmat.

Mä en varmaan " ilkeä" kertoa tästä kenellekään, pieni pömppömahakin menee edellisen synnytyksen piikkiin...oon kyllä ihan järkyttynyt, miten tämä VOI olla mahdollista!

Kyllähän se himmeä plusskin on plussa !!! Tee nyt varmuudeksi vielä yksi testi, mutta kyllä sä olet raskaana :)

Niinhän sitä sanotaan, että ei niitä lapsia anneta enempää kuin ihminen jaksaa. Ehkä pitkän lapsettomuutenne jälkeen teille sitten suodaan hurjan paljon lapsia :) Onnea nyt vaan vielä :)

Ja ehkä tosiaan kannattaa tämän seitsemännen jälkeen harkita sitä sterilaatiota.

Ja tosiaan, yhden pillerin unohdus aiheuttaa sen, että hormonaalinen pillereiden vaikutus ei ole enää silloin koko kierron ajan tasainen ja silloin munasolu pääsee irtoamaan.

meilläkin on 6 last, ja itse olisin halunnut vielä yhden, mutta mies ei. Tähän se jäi. Mutta on meillä kyllä upea porukka näinkin;=)

Onnea!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat