Vierailija

Kommentit (18)

miksei se sitten olisi kokeillut alateitse sitä, mut kai hänellä oli sit joku syy tähän. No sai onneksi otettua sen vatsapeitteittenkin läpi, tosin minusta otti aika hutiloiden. Ultras ehkä minuutin. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miehesihän voi istua vaikka vähän syrjemmällä jos ajatus ihan siinä vieressä istumisesta mietityttää. Ja ultrahuoneessahan on valot himmennetty jolloin huomio keskittyy ihan varmasti monitorilla loistavaan vauvelin alkuun, eikä itse toimenpiteen suoritukseen.

ei sitä pikkuista ihmettä pysty kunnolla mittaamaan muuten kun sieltä emättimen kautta... ja kyllä oli mies mukana. ei se ollut moksiskaan kun olin siinä pöydällä ilman housuja, iloinen vaan kun näki lapsemme! etkö haluaisi miestäsi sinne, vai inhottaako sinua ajatus, että miehesi näkee sinut " muiden käsiteltävänä" ...?

Mun mies seisoi kätilön vieressä tukemassa jalkaani kun ponnistin ja ihan paraatipaikalta näki kun lapsi syntyi. Mitäs hävettävää tossa on? Näenhän minä hänen vehkeensä saunassa koko komeudessaan, miksi hän ei voisi katsoa samalla tavalla minua?

Musta se oli jotenkin henkiökohtainen juttu kun mulle tehdään jotain tutkimusta alapään kautta. Rakenneultraan mies sitten tuli mukaan. Toisaalta, synnytyksessä sitten ropataan sitä alapäätä useammankin kerran, mutta meillä jouduttiin suunniteltuun sektioon. Jos olisi alakautta syntynyt, en olisi varmaankaan halunnut miehen sinne kurkkivan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat