Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen 177cm ja mulla on aika pitkät jalat ja kädet, olen esim housujen istuvuudessa kokoa 38-40 mutta niissä harvoin pituus riittää. Sama tilanne paidan hihansuissa.

Onko joku merkki, joka olisi suunnattu pitkäraajaisille?

Kommentit (9)

H&Msta olen itsekin jotain löytänyt ja farkuissa mitoitus onkin aina helpompaa, mutta siistejä työvaatteita on mielestäni vaikea löytää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ostankin aina sellaisia suoria housuja, joissa on lahkeessa reilut käännökset. Puran ne ja ompelen pienemmiksi.

Farkkuja onneksi löytyy silloin tällöin pitkäjalkaisillekin. Esim. Lindexin extra long on yleensä riittänyt. Samoin mallista riippuen Espritin extra long. Mulle pitää kuitenkin olla lahkeen sisäpituus vähintään 87-88 cm, joten vaikeaa se sopivien vaatteiden löytäminen on.

Ulkoilu- ja uheiluvaatteissa ainoastaan Ice Peak tekee tarpeeksi pitkiä lahkeita, mutta niissäkin hihat jäävät lyhyeksi.

Espritin paidat ja marc' o polot menee mulle myös hyvin. Samoin H&M:n mallistosta löytyy esim. housuja pitkäjalkaisille ja paidat myös sopivan pitkähihaisia. Suomalainen Your Face merkki tekee myös mustia housuja, jotka esim. extra long lahkeilla.

ostellut niiden omien pikkuputiikkien lisäksi mm stokkalta, aleksilta, sokokselta kait. Siis sellaisista isommista kaupoista, joissa eri vaatemerkeillä ns omat osastonsa/ kulmansa...

vastaajan tavoin noita Your Facen housuja (kun ostan siistejä työvaatteita). Vapaa-ajalla liikun yleensä farkuissa, niistä löytyy kyllä aina etsimällä tarpeeksi pitkälahkeisia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat