Vierailija

Tein tällaisen suunnitelman, mikä sisältää liikunta aikataulun parin kuukauden ajalle (ei pidemmälle, kun sit taas vaihtuu lukujärjestykset yms.). Sit olen tehnyt itselleni ruokahuolto suunnitelman.



Eli liikkua alan 2krt viikossa aerobic ja kerran viikossa käyn ratsastamassa. Totta kai lisäksi joka päivä koirien lenkitykset ja koulumatkat, joko kävellen tai pyörällä.



Ruokapuolella olen vaihtanut jugurtit viiliin, hillosilmän voisilmään yms. Lisäksi viikossa on vain yksi nanna päivä jolloin voi vähän jotain makeaa syödä. Koulussa lounaalla valitsen tästä lähin joko salaatin tai keiton. Välipala pullakahvit vaihdan hedelmiin/vihanneksiin ja kivennäisveteen.



Tavoitteena olisi laihtua 2-3kg kuukaudessa ainakin niin, että kesäkuuhun mennessä olisi vähintään 10kg pudonnut. Onko tämä täysin epärealistinen tavoite näillä muutoksilla?

Kommentit (4)

Entäs päivällinen ja iltapala ? Suunnittele myös ne, jotta et repsahtaisi iltaa kohden nälän yllättäessä. Syö viisi kertaa päivässä ( aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala ).

Tavoitteesi on ihan realistinen ja aikataulusi sallii pienet repsahdukset. Muista juoda paljon vettä, laita vesi päivittäin 1,5 litran pulloon valmiiksi, jotta varmasti juot riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muuten sä et jaksa pysyä ruokakuosissa pitkään. Itse laihdutin 2 kk 10 kg juuri niin, että söin koulussa sen kunnon ruuan, ja muuten sitten kevyemmin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat