Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Luin hesarin nettisivuilta pari päivää sitten kirjoituksen keskiluokan työtilanteesta. Olikohan se sunnuntaisivuilla.

Siinä kirjoitettiin, kuinka huonoilla palkoilla pitää raastaa selkänahasta, kuinka jokaista säällistä koulutuspäällikön tointa hakee kolmesataa hakijaa....

Ja minä olen palaamassa työelämään, ja kasvatustieteen maisterina (en ope) etsisin juuri noita koulutuspäällikön hommia.

Ei minua ihan herkästi ahdista, mutta nyt ahdistaa. Rohkaiskaa minua vähän!

Kommentit (4)

en löydä sitä, tai löysin, että kyse on keskustelusta ja otsikko oli jotain valkokaulus kiristää. Tämä linja tökkii enkä saanut viestiä avattua ja kopsattua.

Ketju löytyy hakusanalla keskiluokka.

ap

tervetuloa tänne ulkomaille, mistä minä olen juuri palaamassa Suomeen. Asun Brysselissä, ja täällä reality on se, että sairasta lasta saa jäädä hoitamaan kotiin kolme päivää VUODESSA. Jos haluaa hoitaa palkattomana, tätä palkatonta voi ottaa 10 päivää VUODESSA.

Työpäivä on lähes poikkeuksetta vähintään kello 18 asti.

Siksi olen niin odottanut Suomeen paluutamme. Jotta elämänlaatu kohenisi. Mutta koheneeko se sittenkään?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Noin se juuri menee. Pitää olla todella pätevä ja liksa on kuitenkin huono. Ja kaikkiin järkeviin paikkoihin on tosiaankin satoja hakijoita. Juuri tästä syystä olenkin lähdössä ulkomaille, vaikka tällä hetkellä hyvä työpaikka onkin, tosin sekin määräaikainen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat