Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen raskaana, ja ajattelen koko ajan sitä, joko seksinä, tai romanttisena. Ja ihan kun päivällä ei riittäisi, yölläkin näen unta, että teen sitä, ihan ventovieraiden kanssa, tai tuttujen. Ei mitään rajoja. Onhan se normaalia, mutta mietityttää vain. Normaalisti, ei raskaana, tehdään sitä kerran viikossa, tai kaksi. Nyt haluttaa ihan hirveesti.. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (4)

mies meinasi jo palaa loppuun, kun koko ajan oli mulla halut katossa asti..en voinut hillitä itseäni seksinhimossani..mies tottuikin yöheräilyihin kun imeä lipitin häntä jo peiton alla.. :) onneksi synnytyksen jälkeen oli vähän taukoa, niin ehti mies nukkuakkin.. :) palautui kyllä halut normitasolle sitten myöhemmin (n.3-5krt/viikko)

Varsinkin ekassa raskaudessa. Toisessa vauvan hoito vei huomiota onneks vähän pois seksistä. Mutta se oli oikeestaan aika tuskaa, kun mikään ei riittäny ja mieskin alkoi olla ihan down kun kokoajan olin kärttämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Samoin synnytyksen jälkeinen aika oli kiimaista! Sitten seurasi parin vuoden aika jolloin lapsenhoidollisista syistä ja valvomisesta johtuen ei haluttanut kuin ehkä kerran tai pari viikossa. Täytettyäni 30 ja lapsen kasvaessa, on alkanut uusi aikakausi eikä mikään tunnu riittävän. Koko ajan mielessä joko seksi tai romanttiset ajatukset. Olen jo miettinyt onko tämä seksiaddiktio vai normaalia tämänikäisillä ;) Välillä vähän rasittavaakin, mutta ehkä tässä on kuitenkin enemmän hyviä kuin huonoja puolia... Miestä ei onneksi tunnu haittaavan, päinvastoin :)

Ja meillä kun ongelma on niin ettei mulla tee tippaakaan mieli. Miehen mieliksi suostun noin kerran kuussa, mut tuntuu että ajatuskin seksistä nostaa kauhean kuvotuksen!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat