Vierailija

Kommentit (26)

...iäkkäälle ei mun mielestä istu blondattu tukka. Se tuo kauempaa katsottuna mieleen nuoren naisen, jopa teinitytön ja sitten lähikontaktissa iän tuoman " piirteet" korostuvat enemmän. Vaikutus on sellainen " oho! onpas rupsahtanut!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä on taas niin hölmöjä yleistyksiä, että ei voi kuin ihmetellä. Itseäni luultiin tässä (taas) hiljattain noin 6 vuotta nuoremmaksi, kuin mitä olen... ja luonnostaan ovat värini tummat, ja hyvä niin!

evan lisää esille jos hirveästi muuttaisin hiusten sävyä, ohuet raidat menee just just läpi. Lisäksi kärsin huonosta ihosta ja ihonhoitoon kuluu rahaa paljon.

jos rypyt korostuu, niin kyse on värjätyistä hiuksista, ja väri on ihonväriiin verrattuna liian tumma.

Luonnostaan vaalea näyttää nuorelta sen vuoksi, että meillä Suomessa lapset ovat 90 prosenttisesti vaaleita, ja vaaleus yhdistetään nuoruuteen. Vähän kuin ihminen, jolla on pyöreät kasvot ja pulloposket näyttää aina nuoremmalta kuin kaitakasvoinen.

on värjätty tumma tukka ja ikää pian 25 vuotta. papereita kysytään tämän tästä, joten en ainakaan koe näyttäväni ikäistäni vanhemmalta, päinvastoin.

minä taas olen ihmetellyt hiustenvärjäyksissä sitä, miten monet vaaleat värjätyt hiukset ovat kuin kuivaa hamppua...

Myös minua on luultu aina ikäistäni nuoremmaksi, luullaan edelleen. Olen ihan varma, että jos vaalentaisin hiuksiani, näyttäisin paljon vanhemmalta. Ikää on jo päälle 40. Mutta ehkä sitten, kun ryppyjä alkaa tulla ja nenä muuttuu teräväksi, alankin näyttää noita-akalta.

Luonnollisesti tummat ihmiset näyttävät mun mielestä ihan ikäisiltään siinä kuin vaaleammatkin, mutta sen sijaan tummemmaksi värjätty tukka kyllä vanhettaa ihan hirveästi, vaikka olisi suht nuorikin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat