Vierailija

Sivut

Kommentit (72)

Minulla on blondeja ystäviä, jotka ajelevat karvansa yhtä usein kuin minäkin. Käsikarvat on hillityt ja vaalenevat kesällä entisestään ja viiksiä ei ole näkynyt.

T:11

Perin outoa minusta.

Olisi tosi kiva, jos tänne pystyisi laittamaan kuvansa. Voisin sitten kysyä näytänkö epäilyttävältä tummine hiuksineni =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja minulla on erittäin tummat ja pitkät käsikarvat, ja niitä on PALJON, enemmän kuin miehelläni! Säärissänikin kasvaa tummaa vahvaa karvaa, samoin selässä ja ylähuuleessa on nähtävissä pienet viikset, (ja ihan nuori vielä olen)!!

Sheivaan säännöllisesti jalkakarvani, samoin bigini alueen.

Käsikarvoilleni en halua tehdä mitään, (olenko outo, apina, miehinen tai muuten vaan kummallinen) koska nämä käsikarvat ovat osa minua ja persoonaani. En halua vaalentaa tai tehdä muutenkaan mitään käsilleni, nämä ovat tämmöiset, eikä mieheni ei ole näistä moksiskaan. En jaksa ajatella aina mitä muut käsistäni miettivät, miettikööt, mutta pitäköön sen sitten omana tietonaan, että käsikarvojani pohtivat!

Nämä käsikarvat olen saanut, ja tälläisena pysyn...

Vierailija:

Lainaus:

ja minulla on erittäin tummat ja pitkät käsikarvat, ja niitä on PALJON, enemmän kuin miehelläni! Säärissänikin kasvaa tummaa vahvaa karvaa, samoin selässä ja ylähuuleessa on nähtävissä pienet viikset, (ja ihan nuori vielä olen)!!

Sheivaan säännöllisesti jalkakarvani, samoin bigini alueen.

Käsikarvoilleni en halua tehdä mitään, (olenko outo, apina, miehinen tai muuten vaan kummallinen) koska nämä käsikarvat ovat osa minua ja persoonaani. En halua vaalentaa tai tehdä muutenkaan mitään käsilleni, nämä ovat tämmöiset, eikä mieheni ei ole näistä moksiskaan. En jaksa ajatella aina mitä muut käsistäni miettivät, miettikööt, mutta pitäköön sen sitten omana tietonaan, että käsikarvojani pohtivat!

Nämä käsikarvat olen saanut, ja tälläisena pysyn...

En minä ainakaan ole mitenkään erityisen karvainen. Käsivarsissa on niin hennot karvat, etten niille tee mitään. Kesällä ne vaalenevat eivätkä juurikaan erotu. Jaloissa on kyllä tummat vahvat karvat, mutta ei niiden ajeluun rahaa pala. Viikset eivät ole vielä alkaneet kasvaa.

Mä olen tummatukkainen ja ruskeasilmäinen, iho on vaalea ja en ole erityisen karvainen.

Ihan samalla tavalla karvoja voi olla paljon vaaleahiuksisella ihmisellä.

Mulla ei ainakaan ole tullut vielä mitään kummempia menoja sen takia, että olisin tumma! Päinvastoin, hiuksia on ihan turha värjätä, kun vain punainen niissä näkyy, hetken. Blondithan joutuvat mun käsittääkseni jatkuvasti blondaamaan hiuksiaan, koska aikuisella harvoin tukka on luonnostaan sellainen elovena, mitä kauniina pidetään. Juurikasvu näkyy myös heti vaaleassa tukassa, tummassa ei juuri ollenkaan (kun ei näy se värikään...).

Varmaan blonditkin nyppivät kulmakarvojaan, ei ne pinsetit kulu yhtään enempää mulla kuin heillä. Lisäksi vaaleammatt joutuvat enemmän värjäämään kulmiaan, että ne näkyisivät mihinkään. Mulla ei myöskään ole tapana poista kaikkia ihokarvojani sen takia, että ne ehkä jonkun silmään pistäisivät. Tavallinen kainaloiden ajelu (höylä), bikinirajan siistiminen (pinsetit/vaha) ja säärikarvojen poisto riittävät (höylä/vaha).

Tuohon harmaantumiseen, musta on ainakin kiva ajatus harmaantua arvokkaasti ja viehättävästi sitten aikanaan. Värjätyt tummat hiukset mummoilla näyttää usein aika korneilta. :) Äitini (54-v) ei ainakaan vielä ole harmaantumaan päin, eikä kaljuuntumaankaan. Mummollani (83-v) on edelleen paksu tukka, tosin harmaa, mutta ylläri! :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat