Vierailija

Löytyykö aikaa / mahdollisuutta / jaksamista omasta kunnosta huolehtimiseen?

Kommentit (6)

Minä yritän käydä joka toinen ilta lenkillä, niin että 2x viikossa tulis juoksulenkki ja 1-2 pidempää kävelylenkkiä.

Tykkäisin käydä jumpassakin, mutten ole saanut aikaiseksi. Lenkkeily on helppoa, kun voi kotiovelta lähteä silloin kun itselle sopii.

Alkuun tuntui, että 60 euroa/kk on hirvittävän kova hinta, mutta siihen saa käydä niin monta kertaa kuin haluaa ja saunassa päälle. Ja HUOMIO, heillä on lapsiparkki, jonne voi jättää lapset hoitoon, kun itse kuntoilet.



Käyn siis kaksi kertaa viikossa. Lapset 3 v ja 1 v.



Isä usein iltaisin töissä. Mummila eri kaupungissa. Eikä omaa kuntoilua varten viitsi MLL:ltä palkata hoitajaa.



Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

joka päivä ulkona reipasta kävelyä noin tunti. Lisäksi päivittäin joogaan, teen pilatesta, poljen stepperiä ja teen lihaskuntoliikkeitä sekä venyttelen. En siis kaikkia joka päivä, mutta vuorottelen niin että jotakin joka päivä (paitsi su, joka on palautumispäivä). Teen joko lapsen päiväuniaikaan tai niin, että lapsi leikkii samassa huoneessa.



Ja alkuun kun pääsee, niin siihen jää koukkuun, kun huomaa kuinka hyvä fiilis siitä tulee niin fyysisesti kuin henkisestikin! Olen nyt kuntoillut noin 10 kk säännöllisesti ja täytyy sanoa, että mulla on paljon parempi kroppa kuin koskaan ennen.

Mä aloitin eilen jumpan pitkästä aikaa. Pienempi lapsi nyt 7 kk niin pärjää jo pari tuntia isin kanssa. Ei olisi huvittanut aluksi lähteä ja olin tosi väsynyt päivän jälkeen, mutta jumppa piristi ja oli ihana päästä yksin ihmisten ilmoille. Tänään ajattelin käydä illalla lenkillä. Kyllä siis ehtii ja jaksaa kun vaan lähtee eikä keksi tekosyitä (itse olen hyvä keksimään) jos siis esim, isä on kuvioissa ja voi hoitaa lapsia sen aikaa.

Työnnän 4-vuotiasta (!) lasta rattaissa, juoksen ylämäkiä ja alamäkiä ja lapsi tykkää. Voidaan myös käydä kaupassa samalla ja rattaiden paino tuplaantuu kauppakasseista. Jaan lisäksi yhden lapsemme kanssa mainospostia ja se jos mikä käy kuntoilusta, kun ensin kannan portaita ylös niputettavat lehdet ja sitten portaita alas niputetut ja lähdetään vielä tyttären kanssa iltalenkille, että saadaan mainokset ajoissa perille. Hyötyliikuntaa siis. Peffa ja reidet ovat kiinteytyneet huomattavasti.

Su: juoksulenkki 55 min.

Ma: kuntopiiri kotona lapsen kanssa 40min.

Ti: lihaskuntojumppaa kotona

Ke: ennen töihin menoa spinning 45min.

To: jumppa 50min. ja spinning 55min.

Pe: juoksulenkki 45 min.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat