Seuraa 

En ole pitkään aikaan kirjotellut tänne mutta nyt tuntuu siltä että tarvitsen kannustusta ja muiden kokemuksia. Meillä esikoinen täytti eilen kaksi vuotta. Toista lasta olemme yrittäneet juhannuksesta asti, eikä mitään ole vielä kuulunut.

Joka kerta kun menkat tulee sitä on helvetin pettynyt ja surullinen, oikeestaan nykyään on enemmän vihan tunnetta kuin surua. Enää en jaksa edes itkeä kunnolla, mietin vaan että mihinkähän tämä kaikki johtaa.

Ensimmäistä lasta yritimme tuon puoli vuotta, ehdimme käydä yhden kerran hoidoissakin, joka oli todella raskasta. Hoidon jälkeisestä kierrosta tulin sitten raskaaksi. Nyt taas ollaan menossa lääkäriin loppukuusta, katotaan mitä he siellä sanovat ja mietitään tilanne uudelleen.

Mielessäni on mitä oudoimpia ajatuksia. Kunnon lohdutusta ei saa mistään, ei edes omalta ukolta. Tuntuu vaan niin raskaalta tämä arki, toivo alkaa hiipumaan. Kaikkien muiden raskausuutiset suututtaa..

Kommentit (5)

Yritystä heinäkuusta saakka, esikoista yritettiin puoli vuotta. Nyt tulossa työn suhteen kiireellinen kuu, paljon reissuja, joten voi olla että tämäkin kuu menee ja menkat alkaa. Välillä kiukuttaa, niin vietävästi... haluun sen vauvan nyt heti! Kiertokin alkoi tossa syksyllä heittelee miten sattuu, joten sain terolut kuurin. Söin kaks kuukautta ja nyt kierto taas reilassa, mut eipä taida auttaa.

Tämä on varmaan rangaistus, niistä kun sanoin esikoisen ollessa vauva, että tämä oli sitten ensimmäinen ja viimeinen. Sitä varmaan saatiin sitten mitä tilattiin. Silloin tuntui siltä, kun illat oli yhtä huutoa... nyt on aika kullannut muistot ja vauva pitäs saada.

Tämmöstä tämän mamman sydämmellä! Plussa pisteitä kaikille ja toivoa!

Mammana

hyvin nuo kuukasittaiset pettymykset. Tämä ei yhtään lohduta,mutta vuosi on ihan normaali aika olla tulematta raskaaksi. Teillä on hoitoakin takana ja mahd. ongelma tiedossa? Uusi lääkärikäynti ja perusteelliset tutkimukset tuovat varmasti lisävaloa asiaan. Täällä on onneksi paljon porukkaa, jotka tietää miltä tuntuu ja kaikki purkaukset ovat sallittuja! Uskon, että teillä vielä tärppää. Odottavan aika on vaan niin julmetun pitkä.

t. Senniina, takana 13 ehkäisemätöntä vuotta, 1 clomilapsi -99 + inssilapsi tulossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitä voin antaa. Kirjoittamasi tuntui niin tutulta...

Meillä esikoinen sai alkunsa helposti, vaikka mulla on endo. Kakkosta yritimmekin 22 kiertoa, kunnes sitten olinkin raskaana - mulle tehtiin laparoskopia, jossa poistettiin endoa ja samassa kierrossa olikin kakkonen saanut alkunsa. Nyt on kolmosta yritetty 11/04 lähtien eli reilu 2 vuotta. Endo oireineen on palannut takaisin ja odotan nyt menkkoja alkavaksi, että voisin aloittaa e-pilleri kuurin, pilsuja syödään parin normaalin kierron jälkeen tauotta. Ja tällä keinolla pitäisi endon rauhoittua, toivottavasti. Samalla myös pääkky saa levätä vauvakuumeilusta. Silti tuntuu haikealta luopua hetkeksi unelmasta, vaikka tiedän että yritys jatkuu taas syksyllä.

Kuluneisiin 2 vuoteen mahtuu monta surua ja pettymystä, toisten onnistumiset harmittavat vaikkei se olekaan itseltä pois - sydän kysyy silti että miksei meitä onnista, miksi minä en ole se, joka voisi iloita onnistuneesta raskaudesta. Onhan minulla 2 tervettä ihanaa lasta, olen heistä onnellinen ja ylpeä - syli ja sydän huutaa silti tyhjyyttään, tilaa olisi vielä edes yhdelle pienelle jos se vain meille suotaisiin.

Toisinaan haikara lentää ohitse, on kadottanut osoitteen tai unohtanut tilauksen. Toivottavasti teitä vielä onnistaa, tiedän, että tällä hetkellä sitä on vaikea itse uskoa, että vielä jonain päivänä se ihana tuhiseva käärö vielä on sylissä, mutta usko siihen, että vielä onnistaa on minut ainakin saanut pettymys pettymykseltä silti nousemaan ylös ja jatkamaan.

Voimia sinulle ja plussasäteilyä :o)

Olin jo ihan luovuttanut, eikä plussatestistä osannut enää oikein haaveillakkaan. Lokakuun lopussa olin ihan varma,että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä... Toisin kuitenkin kävi, ja olinkin raskaana. Nyt 16:sta viikko menossa ja edelleen epäuskoinen olo. Toivottavasti teilläkin yk 7 tarkoittaa plussaa!

Meillä tuli juuri pikku kakkosen toiveen kanssa vuosi täyteen, tai vuosi sitten alkoi menkat, jolloin pystyi ruveta todenteolla kuumeilemaan kakkosta. Puoli vuotta meni imettäessä, joten silloin en kovasti ihmetellyt, ettei raskautumista tullutkaan. Siitä meni sitten kolme kiertoa, kun plussasin... sitten tulikin keskenmeno 6 + viikolla. Sen jälkeen on ollut kolme tuloksetonta kiertoa, ja jokainen tädin vierailu on tuhat kiloa raskaampi... Ja ne muiden raskausuutiset, ne alkavat olemaan ylitsepääsemättömiä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat