Vierailija

ihan selkeää karvoitusta?? Mies avautui minulle eilen hämmentyneenä ja kertoo ihmetelleensä, miksi hänen exällään oli näin. Hän yritti joskus varovasti kysyä siitä, mutta exä hermostui aina ja väitti sen johtuvan e-pillereistä! Onko tämä mahdollista?

Tämä nainen juoksi maratonia ja itselleni tuli enemmänkin mieleen, voisiko se jotenkin liittyä siihen... dopingia? Eipä tunnu kauhean kivalta ajatukselta minusta.

Mitä luulette, mistä moinen voi johtua? Onkohan se yleistäkin?

Kommentit (12)

Nyppäsen ne aina pois, mutta jonkin ajan kuluttua ne ovat taas paikoillaan ;).

E-pillereitä käytin nuorempana, mutten niitäkään vuosiin. Tumma olen väritykseltäni ja tuuheakarvainen siis muutenkin ;).

ja karvoitus oli aika häiritsevää... Hän ei muutenkaan kertonut kaikista asioistaan vaan sanoi, ettei halua puhua niistä - hänellä oli ongelmia seksuaalisuutensa kanssa eli ei oikeastaan halunnut ollenkaan eikä pystynyt nauttimaan, mietin että voivatko jotkut urheiluhormonit aiheuttaa sellaistakin... no pohdinpa tässä vain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

mutta miehellä on. Tämä nainen aiheutti hänen elämässään aikamoista tuhoa joitain vuosia ennen kuin tapasimme, ja hän yrittää vieläkin päästä sen yli. Sen vuoksi keskustelemme asiaan liittyen. En nyt mene yksityiskohtiin.

mut tosiaan, kyllä mullakin kasvaa pari kolme tummaa karvaa nännien ympärillä, vedän pinseteillä pois. en tiedä mistä johtuu, muuten olen vaalea ja hentokarvoitukseltani. Pillereitä syönyt 16 v saakka ja yksi lapsi

vai luuletko kenties vain tietäväsi ja saat jotain perverssiä nautintoa täällä palstalla kun kerrot niitä ja toivot saavasi jonkun muunkin mukaasi nimettömänä mustamaalaamaan tyyppiä dopingin käyttäjäksi ja muutenkin seksuaalisesti omituiseksi henkilöksi..? Onko sulla kenties joku oma itsetunto-ongelma tämän exän kanssa?

mutta miehellä on. Tämä nainen aiheutti hänen elämässään aikamoista tuhoa joitain vuosia ennen kuin tapasimme, ja hän yrittää vieläkin päästä sen yli. Sen vuoksi keskustelemme asiaan liittyen. En nyt mene yksityiskohtiin.

nännien ympärille muutama tumma pitkä karva kun tulin raskaaksi, muuten olen aivan vaalea ja ihokarvoitus hentoa. Nyppäsin ne pinseteillä pois (siis n. 6kpl per rinta) eivätkä uusiutuneet.

tämä oli vain yksityiskohta, joka nousi esille , ja alkoi minua kiinnostaa... Tapaukseen liittyi kaikenlaista, lähinnä henkisellä puolella, ja se jätti kyllä miehelle traumat joista on nyt toipumassa. Se ei ollut varsinaisen kysymykseni aiheena kuitenkaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat