Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siinäpä se kysymys. Itselle 1265/kk. Ja kun siitä pois verot, niin eipä montaa sataa jää kouraan. Taitaa pitää mennä pian töihin synnytyksen jälkeen takaisin. Jostain vetäisseet vähennyksiin matkakulujakin lähes 5000.. Mielestäni 2004 verotuksessa minulla ei huomattavia matkakuluja ole, kumma homma.

Sivut

Kommentit (30)

Brutto johon tuo perustui oli tuolloin 1800eur.

Tulonhankkimisvähennys jää aina pois kun jää äippälomalle, mutta jos teillä on asuntolainaa niin muistakaa mainita veroprosenttia muokatessa! Siitähän saa taas vähennykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsellänikin se vastaa jotain 65% normaalista kk-palkasta.

Veroprosentti on myös kovempi, koska äitiyspäivärahasta ei oteta huomioon tulonhankkimisvähennystä, koska et ole töissä.

kyllä se vain niin on, että tulosta vähennetään ne työmatkakulut. Itse sitä aikoinani ihmettelin, että miksi pitkän työmatkan ajavia näin " rangaistaan" .

Logiikkaa en ymmärrä, sitä pitäisi kysyä Kelalta. Ymmärtäisin vähennyksen, jos työmatkakulut saisi vähentää äitiyslomalla verotuksestakin, mutta eihän silloin mihinkään ajella...

Kuinka voi olla sitten että mulla on vuosiansiot 27000 ja kaikkien vähennysten jälkeen 20000. Tuohon vähennyksiin kuuluu myös 4700 euroa matkakuluja, mistä ne tulevat kun en 2004 ole pahemmin töihin tarvinnut kilometrejä ajella???

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat