Vierailija

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse aloin pitämään ruokakirjaa, johon laitan tarkasti kaikki mitä olen syönyt + kalorimäärät. Netissä on todella kattavia taulukoita, joten laskemiseen ei mene aikaa (esim. EnergyNet)

Sivulta www. kutri. net löytyy mainio kaavio, montako kaloria saat syödä päivässä ja montako kaloria kulutat vaikka makaisit koko päivän sängyssä. Näin myös varmistat ettet syö liian vähän, jolloin elimistö menee säästöliekille ja painonpudotus tyssää siihen.



Minulla ainakin toimii. Tulee ihan väkisinkin syötyä vähemmän kun ei " kehtaa" kauhean pitkää listaa kirjoittaa. Tulee myös valikoitua entistä tarkemmin mitä kannattaa suuhunsa pistää (esim. 1 vohveli 70 Kcl, sekaleipäviipale 80kcl)

Kun ensimmäisen viikon jälkeen käy vaakalla ja se näyttää 2kg vähemmän, motivoi kummasti jatkamaan. Eikä ruokapäiväkirjan pito/ kaloreiden laskeminen ole ollenkaan työlästä. Tsemppiä!



t. 5kg kuuukaudessa jo pudottanut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat