Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Join gefilus karpalomehua 2 lasillista ja nyt haudon kauratyynyllä selkää ja alavatsaa. Olen juonut mahd paljon vettä ja otin 600g buranaa. Mitä vielä vois tehdä vai onko peli menetetty?

Kommentit (9)

Olivat siellä missä muitakin pakastemarjoja, paikallisesta K-supermarketista. Niitä sitten söin puoli desiä niin oireet helpottuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yksi teoriahan on, että sokeri pahentaa tilannetta. Itse olen huomannut sen niin, että jos syön monta päivää ylettömästi sokerisia, esim. juhlaputkessa, tulehdus yrittää taas tulla. Ensi hätään syön ruisleipää jossa on päällä niin paljon valkosipulia kuin saan alas. Sitten pälle kuumaa vettä, johon laitan satsin jäisiä kokonaisia puolukoita, ne menee sillä lailla aika hyvin alas ilman sokeria kun ei paljon maistele. Ja pari päivää syömättä mitään sokeripommeja. Ei ole ollut tulehdusta enää vuosiin, vaikka aina silloin tällöin yrittää!

Minä sairastan miltei jatkuvasti. Joskus saan tulehduksen etenemisen estettyä kun istun tiukasti viltin sisässä ja syön karpalotabletteja. Viileillä ilmoilla ja matkoilla syön niitä kuurin, illalla ja aamulla 2 kpl. Mulla ei auta älytön juominen, se huuhtoo liikaa sitä karpaloa ja kipeyttää mulla munuaiset nopeasti.

Yleensä ohje on et C-vitamiinia, karpalomehua ja sit pari Aspiriinia.

Jos noin rajut keinot sulla käytössä, niin veikkaanpa, et olis paras lähteä lääkäriin. Aspiriinia et voi ottaa, kun olet jo Buranaa ottanut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat