Vierailija

jotka tulevat vielä ensivisiitille? Mitä ajattelit, olostuttiko joku asia (mahd. sotku tms.)?

Meillä kävi miehen serkku vaimonsa kanssa tänään, onneksi oli suht normaaali kondis muualla paitsi kaksosten huoneessa, mutta kaippa he lapsiperheenä ymmrtää leikkisotkut? Huomaako sitä vaan itse liian kriittisenä kaikki mahdolliset pienetkin epäkohdat (pyykit narulla, hiukan muruja pöydän alla) ja ymmärtääkö vieraat, että ei voi olla tiptop yllätyskäynnillä?

Kommentit (13)

Oltiin maalattu ulkona koko päivä, ihan hikisiä ja resuisia koko sakki, kaljatölkit käsissä grillailtiin takapihalla kun yhtäkkiä kuuluu: No terrrrve!!

Jes.. mitäpä siinä.. enste esiteltiin pihaa ja huomasin että rouva tulenpalavasti hinkusi sisälle katselemaan.. sanoin sitten, että voihan tuolla sisälläkin käydä (aivan järkky sotku, maalausurakan takia enemmän kuin normaalisti epäsiistiä sisällä) ja sanoin, että ei oo nätti näky.. no emäntähän kiersi oikein nurkkia myöten, saunaankin piti tunkea ja kaapit melkein availi. Sanoi siinä sitten perheellisenä, että on se kiva nähdä, että muillakin on sekaista. Ja sitten se tokaisi, että jaa teillä on sisustus kesken, tossa on ihan selvästi kirjahyllyn paikka ja tässä kuuluis olla peili, eikö vaan.. jooo-o..

Huokaisin helpotuksesta kun lähtivät! =0)

siellä oli ihmisulostetta parketilla, ikkunankarmeissa ja patterin takana. oli vielä siivouksen jälkeenkin. naapureiden mukaan vaipat ja roskat oli lennelly ikkunoista ym. asunto haisi hirveälle, varmaan oli polteltu muutakin kuin tupakkaa.

voisin olettaa, että kyseessä oli ongelmaperhe. ei ainakaan kovin normaalia meininkiä. enkä enää ikinä mene asumaan kämppään, jonka luovutusta on siirretty siivouksen takia. ja vielä niin, ettei kämppää saa nähdä ennen sopparin tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä en rekisteröi ns. normaalia lapsiperheen sotkua. Kyllä sen erottaa että onko kysymyksessä normaali talous vai joku ongelmaperhe joka ei osaa pitää huolta kodistaan.

Vierailija:

Lainaus:

Oltiin maalattu ulkona koko päivä, ihan hikisiä ja resuisia koko sakki, kaljatölkit käsissä grillailtiin takapihalla kun yhtäkkiä kuuluu: No terrrrve!!

Jes.. mitäpä siinä.. enste esiteltiin pihaa ja huomasin että rouva tulenpalavasti hinkusi sisälle katselemaan.. sanoin sitten, että voihan tuolla sisälläkin käydä (aivan järkky sotku, maalausurakan takia enemmän kuin normaalisti epäsiistiä sisällä) ja sanoin, että ei oo nätti näky.. no emäntähän kiersi oikein nurkkia myöten, saunaankin piti tunkea ja kaapit melkein availi. Sanoi siinä sitten perheellisenä, että on se kiva nähdä, että muillakin on sekaista. Ja sitten se tokaisi, että jaa teillä on sisustus kesken, tossa on ihan selvästi kirjahyllyn paikka ja tässä kuuluis olla peili, eikö vaan.. jooo-o..

Huokaisin helpotuksesta kun lähtivät! =0)

huh, olipa kamala tilanne! eikä tuollaisessa tilanteessa oikein kehtaa kieltäytyäkään?

Vierailija:

Lainaus:

Kutsuin tietty sisälle, mutta hitto miten megasotkuinen kämppä. Se todennäköisesti ajattelee, että me asutaan kuin pellossa. Sitten vielä kun lähdettiin takaisin kotiin, niin nuorempi lapseni sai jonkun flash-backin ja järjesti kaameen uhmakohtauksen. Huusi ja karjui naama punaisen, että haluaa lähteä äidin mukaan ja mummi raukka (joka oli siis hoitamassa lapsia) joutui kirjaimellisesti repimään lapsen irti minusta ja autosta.

Ei ole pelkoa, että se työkaveri tulisi uudestaan...

Vierailija:

Lainaus:

mä en rekisteröi ns. normaalia lapsiperheen sotkua. Kyllä sen erottaa että onko kysymyksessä normaali talous vai joku ongelmaperhe joka ei osaa pitää huolta kodistaan.

Meillä oli tiskit pitkin pöytiä ja olohuoneessa pinottain puhdasta pyykkiä odottamassa silittämistä. Lasten leluja oli jokapuolella, sängyt petaamatta ja eteinen täynnä hiekkaa. Niin ja olohuoneen pöydällä oli niin paljon lehtiä, dvd-koteloita yms. kamaa ettei pöytäpintaa näkynyt. Imuri taisi olla mummin aloitetun siivouksen jäljiltä olohuoneen lattialla sulassa sovussa niiden lelujen kanssa. Mitähän vielä...

Tiesin kyllä, että meillä on megasotku, mutta minä en juurikaan välitä moisesta. Me olemme lapsiperhe, joka on hyvin vähän kotosalla eli ei ole aikaa puunata kaikenaikaa. Meillä ei ole juuri koskaan siistiä. Minä olen liian suurpiirteinen ja jos se vieraita haittaa, niin kaapissa on välineet ei muuta kuin siivoamaan...

Kutsuin tietty sisälle, mutta hitto miten megasotkuinen kämppä. Se todennäköisesti ajattelee, että me asutaan kuin pellossa. Sitten vielä kun lähdettiin takaisin kotiin, niin nuorempi lapseni sai jonkun flash-backin ja järjesti kaameen uhmakohtauksen. Huusi ja karjui naama punaisen, että haluaa lähteä äidin mukaan ja mummi raukka (joka oli siis hoitamassa lapsia) joutui kirjaimellisesti repimään lapsen irti minusta ja autosta.

Ei ole pelkoa, että se työkaveri tulisi uudestaan...

Vierailija:

Lainaus:

Meillä oli tiskit pitkin pöytiä ja olohuoneessa pinottain puhdasta pyykkiä odottamassa silittämistä. Lasten leluja oli jokapuolella, sängyt petaamatta ja eteinen täynnä hiekkaa. Niin ja olohuoneen pöydällä oli niin paljon lehtiä, dvd-koteloita yms. kamaa ettei pöytäpintaa näkynyt. Imuri taisi olla mummin aloitetun siivouksen jäljiltä olohuoneen lattialla sulassa sovussa niiden lelujen kanssa. Mitähän vielä...

Tiesin kyllä, että meillä on megasotku, mutta minä en juurikaan välitä moisesta. Me olemme lapsiperhe, joka on hyvin vähän kotosalla eli ei ole aikaa puunata kaikenaikaa. Meillä ei ole juuri koskaan siistiä. Minä olen liian suurpiirteinen ja jos se vieraita haittaa, niin kaapissa on välineet ei muuta kuin siivoamaan...

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Minä olen aina ollut tällainen. En välitä mitä muut ajattelee enkä itse huomaa jos muilla on sotkuista tms. Minusta on ehkä enemmän outoa, jos jollain on aina puhdasta ja kaikki tavarat paikallaan. Tuntuu ettei sellaisessa talossa voi kukaan elää oikeaa elämää.

Vaikka onhan siistissä asunnossa mukava olla eikä haittaa vaikka koko osasto kävelisi yllättäen ovesta sisään. Kyllähän mä joskus (kuten tuossa yllä kuvailemassani tapauksessa) kadehdin niitä joilla on aina tavarat paikallaan.

käynyt meillä vain aivan kaaottisissa tilanteissa, edellisessä kämpässä häidemme aattona, kun emme olleet ehtineet kuukauteen siivoamaan ja kaikkea hääkamaa ympäriinsä...

ja siskon kaveri, mutta ei se mitään...

Eli ennen olin niuho ja hermoilin jos kämppä on sekasin kun tuli vieraita mutta eipä jaksa enää!

Meitä perheitä kun on niin paljon ja kaikki vielä erilaisia että eipä meidän tarvi kaikkien sellasii hikipinkoja ollakkaan!

Jokasella lapsiperheellä saa olla pikkusen sotkusta!

Sillon näkee että talossa elää eläväisiä lapsia eikä eläkeläisiä!

Parempi ´pikkusen paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti! ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat