Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Sivut

Kommentit (53)

Jotain siihen tyyliin, että kaaso on siä varten sinne pyydettykin, on huolehdittava tehtävistään. Ja se ajomatkahan vielä kesti kauemminkin, koska siinä alussa oli niitä nimilistaongelmia. Kiva istua juhannusaattona tuntitolkulla bussissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

-Tappeli papin kanssa että missä järjestyksessä ja mistä ovesta poistutaan Helsingin Tuomiokirkosta.

-Harmitteli kun ei saanut skumppapulloa avattua suunnittelemassaan paikassa limusiiniajelulla, syy tähän oli se että sulhanen näpytteli läppäristä nimilistaa siihen bussikyytiin, jolla

-vieraat kuskattiin juhannushäissä Helsingistä jonnekin huitsin Nevadaan, siis ajomatkaa oli tuntikaupalla. Lapsivieraat ja aikuisetkin näännyksissä, eväänä tarjolla keksiä...

-Sormukset oli ostettu ajoissa, mutta koska morsin kyllästyi jo ostettuun, hankittiin uusi, kallis sormus...

Mitäs muuta tapahtui?

Vierailija:

Lainaus:

Mun mielestä yksi hauskimmista kohtauksista oli se, kun morsian ei meinannut mahtavan helmansa ja huntunsa kanssa mahtua autoon ja kiukutteli siitä, kun kukaan ei ollut auttamassa.

Aivan ihastuttava, sympaattinen rouva...

Voi kun tosiaan nuo maassa istuvat pikkutytöt näyttävät kylmettyneiltä.:( Ja morsiamen ilme on aika kärttynen. Tuo mies kyllä näyttää hieman, hmm, tohvelisankarilta. Mutta niinhän se näyttää monien parien osalta menevän, että rouva on melkonen justiina, miehen tyytyessä olemaan joojoo-mies. Omassakin lähipiirissä pari tällasta tapausta...

Harmi kun jäi näkemättä tuo episodi. Luojan kiitos sentään näin aikanaan ne kaksi kamalinta vaimot vaihtoon -osaa.=) Tirkistely toisten elämään on mukavaa.

onkin Tempakan häät vielä nauhalla. Oli oikeesti niin kauniit ja ennen kaikkea liikuttavat häät.

Harmi, kun hän lakkasi täällä kirjoittelemasta, olisi kiva tietä mitä heille ja lapsille kuuluu. Onkohan jo kolmas tulossa?

Miau.

Sukupuoli:

Re: Satuhäät 2006

Vastaus #66 - 24.03.06 - 21:06:10 Juhlat Rantasalmella? No, on kyllä komea kartano, mutta kuinka pitkä matka sinne on Hesasta (vihkiminen Tuomiokirkossa)? Varmasti lyhyempi kuin luulen.

EDIT:

* MISTÄ = Helsinki

* MIHIN = Rantasalmi

* NOPEUS = 80

* Välimatka on 311 km

* Nopeus on 80 km/h

* Ajoaika on 3 h 53 min

" Onpa nyt kiva paikka avata shamppanjapullo. Mä olin ajatellut, että avattaisiin se tossa Kaivopuiston kohdalla. No aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta" .

Sitten sen sulhasen lässytys limusiinissa " mä ihan herkistyin kun tulit sitä käytävää, helmet kaulassa ja kaikki..."

No siis se läppärihän piti kaivaa heti esiin, jotta bussi pääsi vihdoin liikkeelle (nimilistat). Mutta SITÄ en pysty ymmärtämään, että mies keskeytti nimien lukemisen jutellakseen vaimonsa kanssa - aika pitkäänkin - ja sitten vasta jatkoi taas bestmanille puhelua " ootko vielä siellä" ...Olis ehkä lievästi kypsyttänyt olla bestman ja kuulla nimien sijaan lirkuttelua puhelimesta, kun haluaa vaan saada bussin liikkeelle!

Mun mielestä yksi hauskimmista kohtauksista oli se, kun morsian ei meinannut mahtavan helmansa ja huntunsa kanssa mahtua autoon ja kiukutteli siitä, kun kukaan ei ollut auttamassa. Mä olisin sen miehen asemassa tyynesti nakannut naisen niska-perse-otteella autoon ja sullonnut tyllit perässä.

Toinen paras kohta oli kun hääpari leikkasi kakkua ja morsian epätoivoisella äänellä " näkeekö kaikki nyt meidät, onko kaikki nyt varmasti katsomassa" . Sekin oli jotenkin niin suorittamista.

" Siis nyt kaikki käskee omat lapsensa tänne HETI."

-Tappeli papin kanssa että missä järjestyksessä ja mistä ovesta poistutaan Helsingin Tuomiokirkosta.

-Harmitteli kun ei saanut skumppapulloa avattua suunnittelemassaan paikassa limusiiniajelulla, syy tähän oli se että sulhanen näpytteli läppäristä nimilistaa siihen bussikyytiin, jolla

-vieraat kuskattiin juhannushäissä Helsingistä jonnekin huitsin Nevadaan, siis ajomatkaa oli tuntikaupalla. Lapsivieraat ja aikuisetkin näännyksissä, eväänä tarjolla keksiä...

-Sormukset oli ostettu ajoissa, mutta koska morsin kyllästyi jo ostettuun, hankittiin uusi, kallis sormus...

Mitäs muuta tapahtui?

Vierailija:

Lainaus:

onkin Tempakan häät vielä nauhalla. Oli oikeesti niin kauniit ja ennen kaikkea liikuttavat häät.

Harmi, kun hän lakkasi täällä kirjoittelemasta, olisi kiva tietä mitä heille ja lapsille kuuluu. Onkohan jo kolmas tulossa?

Ja ei ole kai kolmatta tulossa, ainakaan en tiedä. :)

Hääkuva otettiin ulkona, loi ilmeisesti tunnelmaa. Pikku morsiustytöt siinä paleli, oli kait taas niitä ihania lämpimiä Suomen kesiä, ja pyysivät että saavatko laittaa/pitää villatakit päällä. Mutta rouva kielsi koska muuten ei nää kauniit morsiustyttömekot. Kuva oli sitten sellainen että siinä näkyy ihan selvästi miten pikku tytöt palelevat morsiusmekoissa, tosi kivan näköistä!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat