Vierailija

ostin 2,5v lapselle pöntönpienentäjän. Eihän sitä voi tietysti heti odottaa pissan tulevan pöntttöön, mutta mistä minä saan sitä kärsivällisyyttä. Kokeiltiin pissahädän aikaan kaksi kertaa, kunnes päätin laittaa vaipan jota lapsi pyysi. Ja pissa tuli vauhdilla tuttuun ja turvalliseen vaippaan.

Meillä ei pidetä vaippaa öisin, ja päivälläkin vaan silloin kun lapsi tuo vaipan kun on pissahätä.

Pitäiskö mun vaan sitkeästi, rauhallisesti, joka päivä kerran tai pari viedä lapsi pöntölle, josko onnistaisi. Ja aina laittaa vaippa jos pönttöön ei tule.

Lapsi ei pelkää pönttöä, ja uusi pöntönpienentäjä on vakaa ja tukeva. Mielellään istuu siinä hetken.

Onko tähän ainoa resepti se, että päivittäin kokeilee ainakin kerran(vai säännöllisesti aina herättyä, syötyä ym???)

ja ottaa aikahaitariksi vaikka puoli vuotta?? Kuinka todennäköisesti tällä keinolla se pissa sinne joskus tulee??

Kun vaipan vähäinen käyttö on jo noinkin hallussa, sitä niin toivoisi pääsevänsä niistä kokonaan eroon...

Kommentit (2)

Vierailija:

Lainaus:

Pitäiskö mun vaan sitkeästi, rauhallisesti, joka päivä kerran tai pari viedä lapsi pöntölle, josko onnistaisi.

Pitäisi.

yritinkin sanoa että ajattelin rauhassa puoli vuotta antaa aikaa pienelle harjoittelijalle.

Mutta miten saisin pienen innostumaan oikein kunnolla, vaikka luvattu palkinto innostaakin...

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat