Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Päädyttiin viimeinkin avioeroon. Olen ollut muutaman viikon yksin lasten kanssa ja olen ihan hävyttömän onnellinen. On tässä ollut huonojakin päiviä, mutta ei tämä ole läheskään niin hirveää kuin olin ajatellut, eikä niin hirveää kuin tässä välillä oli. Nyt kun ratkaisu on viimeinkin tehty ja mies läksi, on niin helppo hengittää.

Kommentit (12)

Mutta kyllä tämä on näin paras kaikille. Enkä mä ole suurin osa ihmisistä, ei lauman mukaan voi vetää johtopäätöksiä yksilöstä. ap.

Varustaudu siihen, että on tää eka ihana vaihe eron jälkeen, sitten ehkä hankalampaa kun pitää ruotia vielä jotain käytännön asioita, mutta sitten tulee taas se hyvä ja seesteinen vaihe ja katse on kokonaan kohti tulevaa. Aika myös kultaa (toivottavasti) huonot muistot. Muistele hyviä asioita yhteisestä taipaleesta. Sait ainakin ihanat lapset. Halaa itseäsi ja lapsiasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

päätös ja lopputulema ovat varmasti olleet raskaat.

Jatko on ensivuoden vaihteesta lähtien helpompaa. Arvaan tuon ajankohdan, sillä alku lienee aina totuttelua, eikä vanhasta totutusta irti pääse sormia napsauttamalla.

Käytä aikasi fiksusti ja ole yhteydessä ystäviisi, jotta ei iske huonoja fiiliksiä.

Suurin osa eronneista katuu myöhemmin ratkaisuaan. Olisiko ollut kuitenkin mahdollista tehdä vielä jotain suhteen eteen? Jos sinua hakattiin tms, niin hyvä että ero tuli siinä tapauksessa.

Tein tuo päätöksen jo tammikuussa eikä vieläkään kaduta. Olen muuten niin priima, ettei haittaa, että tämä asia tekee minusta joidenkin hieman ahdasmielisten ja epäkiinnostavien tyyppien mielessä b-luokan kansalaisen :)

Mutta miten voi luokitella ihmiset jos ne eroavat b-luokan kansalaisiksi,

anteeksi mutta mun mielestä on lapsellista tuommoinen.

Minä olen onnelisesti naimisissa ja olen onnelinen.

Lainaus:

Suurin osa eronneista katuu myöhemmin ratkaisuaan. Olisiko ollut kuitenkin mahdollista tehdä vielä jotain suhteen eteen? Jos sinua hakattiin tms, niin hyvä että ero tuli siinä tapauksessa.

toinen osa puoli otti mutta minua ei enää kaduta yritin kaikkeni ja kaikki konstit. mutta takaisin en ota, se on vissi ja varma.

varo vain ettei itsellesi käy joskus näin pian joudut b luokan kansalaiseksi.

ex:nikin piti huonoina näitä eronneita ja halveksi ja missäs nyt mennään...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat