Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ostin paketin ja ajattelin yrittää näiden avulla pudottaa pari kiloa. Onko muilla toiminut?

Kommentit (6)

tarkoitus jatkaa toiset 5 kg, toisinaan söin niitä patukoitakin vaihteluksi ja jos olin unohtanut töissä syödä pusseja, kun sen patukan voi popsia vaikka matkalla töistä kotiin...tämä on ollut mulle se helpoin tapa laihduttaa, sillä 3 ekan päivän jälkeen ei ollut edes nälkä enää. 2 viikkoa teholaihdutusta ja sitten päivisin pusseja ja iltaisin joku oikea ruoka, paino putosi kuukaudessa eikä ole tullut takaisin edes jouluna vaikka kuinka herkuttelin.

brownie näytti epämiellyttävältä, mutta ehkä ensi kerralla ostan sitä, jos päätän ostaa lisää.

Niiden kanssa vissiin paljon vettä pitää juoda...Viekö ne nälän tunteen pitkäksikin aikaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Välipalana tai lounaan korvikkeena joskus töissä syön sellaisen. Mielummin kuin karkkia.. Mä saan kamalat ilmavaivat niistä, joten max 1/pv mulle.

Brownie-maku on tosi hyvää, samoin karamelli-toffee.

Vierailija:

Lainaus:

brownie näytti epämiellyttävältä, mutta ehkä ensi kerralla ostan sitä, jos päätän ostaa lisää.

Niiden kanssa vissiin paljon vettä pitää juoda...Viekö ne nälän tunteen pitkäksikin aikaa?

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat