Vierailija

Hintaa emme halua enää pudottaa, se on jo oikein edullinen. Nyt ollaan myyty asuntoa 3 kk ja ei yhtään tarjousta tullut. Kyse on paritaloyhtiössä olevasta isosta asunnosta. Mitä tekisimme? Pitäisikö vaikka stailata asunto vai jaella postiluukkuihin mainoksia itse (kiinteistövälittäjä myy), mistä olisi apua?

Kommentit (5)

Niin tämä ei ole ihan paritalo, vaan tässä yhtiössä on useampi paritalo (Täytynee pyytää välittäjää korjaamaan ilmoitukseen, kiitos siis tästä erinomaisesta vinkistä!!!). Niin hyvin olemme naapurin kanssakin toimeen tulleet, että ostimme yhdessä tontin. Rakennushommat alkaa kesällä ja muutimme jo vuokralle. Siivous ja muu sisustelu on hoidossa sillä tavoin, että asunto on jo siis tyhjä.

Tästäkin menee iso tie vierestä, mutta kaavassa on ehtona desibeli-ikkunat ja sisälle ei kuulu yhtään melua tiestä. Lisäksi kohdalla on hyvä meluaita. Itse asiassa asunto on niin hyvin meluaidan takana, että kauempana on jopa kovempi meteli tiestä. Eikä muualla keskustassakaan ole tämän hiljaisempaa. Mutta toki tie kuuluu pihalla ollessa ja varsinkin näin talvella, kun autoissa on nastarenkaat ja vaimentavaa kasvillisuutta ei ole. Tuo vaan on ympäristöseikka, jolle en voi mitään. *yrittää huitoa taikasauvaansa, että tie siirtyisi 500 m itäänpäin* :)

Oisko kellään muita vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

suorastaan kuvitella itsensä viettämään aikaa myy. Esim kauniisti aseteltu terassikalusteryhmä ja näin talviaikaan vähän kanervaa, lyhtyjä jne somisteena. Sisällä tuoreita kukkia maljakossa jne. Esittelypäivän aamuna voisi vaikka leipoa jotain (tai paistaa valmispullia) että tulee kotoisa tuoksukin (mutta ei juuri ennen esittelyä, ettei vaikuta tarkoitukselliselta). Muuten asunnon ehdoton siisteys ja hyvä tuuletus ennen esittelyä.

Koiraperheissä erityisen hyvä tuuletus ja siivous ja kaikki koirasta kertova piiloon (ruokakupit, koiranpedit jne. ). Itse ainakin kammoan koirien hajua ja vaikka se toki lähtisi entisten asukkaiden jälkeen siivoamalla pois niin mielikuvat todella on ne mitkä ratkaisee.

Ja ykkössyy miksi emme ole siitä kiinnostuneita on, että se on PARItalo. Olen kuullut ko. asumismuodosta vain huonoja kokemuksia.

Lieköhän muuten sama talo kyseessä? AIvan tämän talon vierestä menee iso tie.

Jostain luin että asuntokaupoissa ratkaisee tietysti asunnon koko, kunto, remontit ym. Mutta jos on useampi samanlainen kohde josta valita, syntyy päätös jopa 70%:sti pelkän mielikuvan perusteella. Eli miten asunto oli sisustettu ja millainen fiilis asunnosta välittyi. Pieni pintaremontti voisi siis kannattaa maalailun/tapetoinnin merkeissä, sisustuksen tarkistaminen ulkopuolisen silmin jne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat