Vierailija

uloimmassa häppärissä? Nyt on noin kirsikan kokoinen patti, kasvanut tosi nopeeta viikossa. En millään kehtaisi mennä lääkriin, jos se puhkaistaan ja kamala haiseva märkä turskahtaa sieltä.

Varaa yksityiselle ei ole mennä ja arvauskeskuksessa saa poikkeuksetta nykyään jollekin kandille.

Kommentit (10)

liikaa vaikuttaa elämään (kipu, punoituksen/ turvotuksen lisääntyminen tms.) eikä saa itse hoidettua tai jos tulee yleisoireita eli esim. kuumeilua.

Desinfio ohut neula ja iho-alue, ota patista varovainen puristusote ja työnnä neulalla pattiin. Ja loppu käy kuin itsestään. Lupuksi desinfioi iho-alue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja jos ei ole aivan kypsä eli kun olet painanut neulella ja ei tule mitään kuin tippa verta, on nahkaan tullut pieni aukko. Se varmasti puhkeaa todella pian tuosta.

Itselläni tulee aina silloin tällöin ja ovat todella kipeitä! Tämä operaatio on inhoittava ja tuskallinen mutta vain hetken. Ja auttaa pian.

On yleensä tyhjentynyt heti tai kun on saanut housut jalkaan.

Lainaus:

Ja jos ei ole aivan kypsä eli kun olet painanut neulella ja ei tule mitään kuin tippa verta, on nahkaan tullut pieni aukko. Se varmasti puhkeaa todella pian tuosta.

Itselläni tulee aina silloin tällöin ja ovat todella kipeitä! Tämä operaatio on inhoittava ja tuskallinen mutta vain hetken. Ja auttaa pian.

On yleensä tyhjentynyt heti tai kun on saanut housut jalkaan.

Mut jos siis on ajos, niin särkylääkettä vaan ja odota, että puhkeaa.Voit toki itse puhkaista, mutta jos ei ole kypsä, niin pahimmassa tapauksessa uusii heti perään tai saat jonkun pahemman tulehduksen.

Pahimmillaan ovat järkyttävän isoja, puolen kananmunan kokoisia..

Joo pitäis varmaan mennä lääkäriin, mutta ovat tähän mennessä puhjenneet ja tyhjentyneet joko itsestään tai sitten juuri puhkaisemalla desinfioidulla neulalla.

Viimeksi käytin Betadine-voidetta + laastaria, ja helpotti kipua jotenkin, desinfioiva vaikutus kesti kai pidempään.

Mitäs hoitaja tai melkein lääkäri sanoo, milloin pitäis mennä lääkäriin..?

Mulla on nuoruudessa hoidettu näitä lukuisilla Apocyclin-kuureilla, mutta ilmeisesti bakteeri ei ole koskaan poistunut elimistöstäni..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat