Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ja nyt haluankin kysyä, että mitä tiedät kaksosista? Ko. on jotenkin vaikeasti luettavissa....

Kommentit (25)

ja tässä tytössä on todella kaksi ihmistä. Ystävällinen, ahkera, toimelias, ylikiltti, avulias, kaikesta huolen pitävä, sosiaalinen, mitähän ylisanoja keksisin lisää. Tätä kaikkea on, jos saa itse päättää tekemisistään. Toinen puoli on maailman pahin hirviö, ilkeä, paha suustaan, laiska jos käsketään jotain tekemään. Tämä tyttö on kasvattanut minua enemmän kuin minä häntä. Että olen saanut asiat menemään niinkuin itse haluan, on tarvinnut olla kiero ja väärä, mutta totuudessa pysyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen skorpioni ja kaksonen ei ole paras yhdistelma minulle. Olen joskus analysoinut horoskooppeja siten etta vesi ja maa sopii yhteen. Samaten tuli ja ilma. Vesi tukahduttaa tulen ja tuli polttaa maan karrelle ja ilma vain aiheuttaa myrskyn vedessa.

Hieman eri ikäisiä ovat, mutta kaikille heistä on ainakin yhteistä sosiaalisuus, ovat hyviä puhumaan ja jokainen omaa jonkinlaisen vahvan kädentaidon.

Vierailija:

Lainaus:

Kaksosissa on " hajoamisen vaikutelmaa" - omasta mielestäni tässä se on parhaiten kiteytettynä koko juttu =o)... eli juuri kun luulet hänen olevan tietynlainen, onkin hän jotakin aivan muuta. Ei saa otetta; kuvaa myös kaksosta hyvin. Useimmat tykkäävät (suorastaan rakastavat) juoruilla, mutta eivät ole pahantahtoisia - ainoastaan ja vain leikkisiä, seurallisia, sosiaalisia ja ÄÄRIMMÄISEN verbaalisia =o)!

Pidän jollakin tasolla itse kaksosista kovasti, mutta en sovellu heidän kanssa sen tiiviimpään ystävyyteen, koska olen itse kalat - juuri siis sellainen joka arvostaa ennalta arvattavuutta ja luotettavuutta. Ja myös loukkaantuu herkästi - eli olisin juuri sellainen " tosikko" , joka ei välttämättä ymmärtäisi kaksosmaista verbaalista leikkiväisyyttä ;o).

jostain syystä ystävissänikin on paljon kaksosia! ja olen huomannut meissä olevan " kahdentyyppisiä" . Itse olen sosiaalinen, eläytyvä, hyvä puhumaan, mutta mielipiteet/ ajatukset vaihtelee jatkuvasti. innostun helposti, mutta sitten se innostus saattaa lopahtaa. omasta mielestäni olen hankala ihminen ainakin seurustelusuhteissa... olen joskus ajatellut, etten kaksoslasta haluaisi, juuri tästä syystä;) Tunnen pari erilaistakin kaksosta. sellaisia kovin tasapainoisia ja rauhallisia. aivan vastakohtia minulle ja muille kaksosystävilleni.

olen puhelias, sosiaalinen mutta erittäin kaksijakoinen, eli lähipiirin mielestä arvaamaton. kaksonen on humoristi, ilman merkki, sanataitaja ja olen huomannut että ongelmiatuleekin siinä että sanat ovat mulle leikkiä- kuka tahansahan voi sanoa mitä vaan ja hetken päästä jotain muuta- todelliset ajatukseton jossain syvemmällä. Ja o ravostuttavaa kuinka kirjaimellisia sanoihintakertujia, huumorintajuttomia tosikkoja monet on... Siitä seuraa ristiriitoja.

Itse ajattelen olevani vilpitön, hyvää tarkoittava ihminen, mutta on tosiaan vaikeaa sietää tosikkomaista suhtautumista.

Yksi lapsistani on myös kaksonen, ja jo 2-vuotiaana hän oli huima verbaalikko. Ja samanlainen tuuliviiri kuin minä.

Jos kaipaat jäyhää, selkeää, ennakoitavissa olevaa ihmissuhdetta, se ei kaksosen kanssa välttämättä onnistu....

Itse olen kaksonen ja olen ihan erilainen kuin muut tuntemani kaksoset. Tiedän kyllä, että minussa on välillä kaksi ihan eri puolta, mutta niin on varmasti kaikissa. Sitä kun vähän tsemppaa niin osaa olla myös herttainen ja mukava. Sitten välillä jotain ihan muuta. Läheisillehän se oikea minä näytetään. Joku kertoi, että kaveripiiristä löytyy paljon kaksosia. Itselläni meni välit poikki kaksoskaverin kanssa, kiero ihminen. Ja ei mennyt kovinkaan hyvin kaksosmiehen kanssa. Inhottava ihminen. Eli huonoja kokemuksia kaksosista, vaikka itsekin sellainen olen.

Kaksosissa on " hajoamisen vaikutelmaa" - omasta mielestäni tässä se on parhaiten kiteytettynä koko juttu =o)... eli juuri kun luulet hänen olevan tietynlainen, onkin hän jotakin aivan muuta. Ei saa otetta; kuvaa myös kaksosta hyvin. Useimmat tykkäävät (suorastaan rakastavat) juoruilla, mutta eivät ole pahantahtoisia - ainoastaan ja vain leikkisiä, seurallisia, sosiaalisia ja ÄÄRIMMÄISEN verbaalisia =o)!

Pidän jollakin tasolla itse kaksosista kovasti, mutta en sovellu heidän kanssa sen tiiviimpään ystävyyteen, koska olen itse kalat - juuri siis sellainen joka arvostaa ennalta arvattavuutta ja luotettavuutta. Ja myös loukkaantuu herkästi - eli olisin juuri sellainen " tosikko" , joka ei välttämättä ymmärtäisi kaksosmaista verbaalista leikkiväisyyttä ;o).

Hyviä tyyppejä, vilkkaita, ajatukset lennokkaita ja hauskoja, idearikkaita ja innostuvia. Kun niiden kanssa synkkaa, niin ne on tosi kivoja ihmisiä. Mutta olen nähnyt myös sen, että jos eivät jostain pidä, niin osaavat olla todella piiloilkeitä tai pirullisia, joskus ovat myös aika pinnallisia ja takinkääntäjiä. Kauniisti voisi sanoa, että ovat joustavia ja muutoksiin sopeutuvaisia, vähemmän kiltisti ilmaistuna heidän mielipiteisiinsä voi helposti vaikuttaa, joten eivät ole kovin luotettavia, eivätkä välttämättä pysy päätöksissään kovin pitkään, ailahtelevaisia.

Yks mies sanoi todella osuvasti kaksosihmisistä......noita-akka ja enkeli samassa ihmisessä.

Itse olen sellainen että jos minua ei tunne niin varmaan luulee etten osaa edes suuttua mutta minut tuntevat ihmiset tietävät että osaan olla tosi piru välillä jos on aihetta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat