Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En tarkoita nyt lstenhuonetta vaan yleisiä tiloja

Kommentit (26)

ja miehellä on vielä ihan kamala tyyli soittaa 5 min ennen tuloaan, että pane kahvit tulemaan ollaan X:n kanssa kohta siellä. Sitten minä paniikissa kahmin suurimman osan tavaroista makkariin ja makkarin ovi kiinni :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun on vauva syntynyt. Tuon tuosta joku saattaa pölähtää ovesta. Kyllä mä siivoan ihan oman mielenrauhani vuoksikin, eli en pelkästään vieraita varten. Se vaan on paaaljon kivempi olla kotona kun paikat on kunnossa. Tottakai lasten leluja on siellä täällä, mutta ne ei haittaa kunhan niitä kootaan välillä huoneeseen. Lapset 3v, 1,5v ja 3vkoa

Ikävä kyllä ei ole. Enkä halua itseäni nyt kehua, mutta minun hommat on hoidettuna, mutta mieheni eivät ole. Olen ottanut kontolleni suurimman osan miehenikin tehtävistä (koska vihaan kun asiat on tekemättä ja hävettää kun vieraita tulee ja asiat rempallaan). Kaikkea en ehdi tekemään itse, olen sitäkin yrittänyt.

Eniten hävettää kun lattioiden imurointi kuuluu miehelle...ja sitten täällä on lattioilla viikon ajalta ruokia (kun tenava on syödessä heitellyt lattialle).

No, huomenna imuroin, vaikka muutenkin hukun työtaakkaani. En vain kestä enää.

Tavallisesti onkin niin päin että vieraat ihmettelevät meidän " siisteyttä" , sillä talosta löytyy 10 lastakin:)

Leluja voi siis olla " ties missä" , mutta muuten on kyllä siistiä.

Mutta ei kai kukaan oletakaan kaiken olevan aina jöössä lapsiperheen asunnossa? :) Olohuoneen ja keittiön yritän pitää inhimillisessä kunnossa, sekä yleissiisteyttä yllä (vaikka just nyt on ihan törkeän likaista!). Kaverit ovat nähneet mun siistit ja vähemmän siistit päiväni, enkä häpeä heidän edessään mitään, mutta jos anoppi tai oma äiti tulisivat huonona päivänä käymään, saattaisin mennä hepuliin. :D

Johtuu siitä, että minä näin hoitovapaalla yhden lapsen äitinä jaksan ja ehdin järjestellä tavaroita ja muutenkin tulen sekopäiseksi jos on sekaista ja likaista. TOSIN, kyllä lattialta löytyy aina roskia ja tavaroita saattaa olla siellä täällä mutta tosiaan jos yllärivieraita tulisi, tsekkaisin ehkä nopeasti onko wc-pönttö puhdas ja laittaisin vieraalle puhtaan oman käsipyyhkeen vessaan. Keittiön pöydältä ottaisin ehkä päivän postin pois ja pyyhkäisin rätillä.

Ja näin " leuhkittuani" meille tulee tietysi huomenna joku yllärivieras...yleensä meillä ei sellaisia tule, kaikkien vieraiden kanssa sovitaan tarpeeksi ajoissa.

jälkeen olen siivoillut ahkerasti. Pakotin koko sakin viime lauantaina myös tekemään siivousta. Äitinikin sanoi, että ompas täällä siistiä. Meillä on koira, josta lähtee koko ajan karvaa. Täällä saa imuroida joka päivä, välillä vielä rikkaharjalla ottaa. Samoin laattiaa saa luututa joka toinen päivä, ainankin keittiö ja tuo eteisen aula. Olen marmattanut jokaisesta tavarasta mikä ei ole mennyt paikalleen, ja näyttää oppi menevän perille. Mutta koko ajan oikeastaan on touhuttava.

Tokikin yritän siivota aina jos joku etukäteen ilmoittaa tulemisesta. Ketään ei ole sotkuisuuden takia kielletty tulemasta. (tunnen kyllä sellaisiakin tyyppejä jotka tekee sitä)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat