Seuraa 

No nii taas testistä kysymyksiä. Eli onko tässä testissä viivanpaikka. Testasin aikaisin aamulla kyseisellä testillä ja sen 5min sisään testissä erottui haalea väritön viiva (kun oikein tarkkaan katsoi niin näkyi). No ajattelin siinä aiheessa, että tää taitaa taas olla niitä testejä joissa on viivanpaikka. Sitten sen 10 sisällä siinä viivassa olikin hieman häivähdys haalean, haalean vaalean punaista. Yleensä kun olen viivanpaikan testaillut se haaleakin viiva on yleensä siitä niin kadonnut, että ei voi epäilläkään enää plussaksi. No nyt se ei ole lähtenyt minnekään. Ja nyt kuivuessaan se haaleanpunainen häivähdys näkyy siinä selvästi... vaikkakaan sitä ei tietenkään saisi enää katsella... no epätietous iski taas kerran. Kele kun pitää ostella näitä halppis testejä.

Ajattelin sunnuntaina testailla uudelleen. Siihen mennessä pitäis varmaan tulla selkeämpi viiva.

Olen muuten itse testannut tuolla advance testillä haalean plussan ja silloin se tarkoitti tosiaan plussaa (tuolla se nyt kiljuu lattialla.) Sitäkin luurattiin silloin kunnon valon kanssa. Se vaan nyt kun ei ole noista nega testauksista tällä testillä mitään kokemuksia.

Kommentit (2)

ei testissä mun mielestäni ole. Ainakin itse testasin selkeitä negoja ilman mitään viivanpaikkoja ja kun viimein lussasin sain haaleaakin haaleamman viivan joka tummeni parin päivän sisällä.

ruu. 15+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat