Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko kenelläkään kokemuksia Terolutin syömisestä raskauden aikana?

Söin juuri lääkärin opastamana Terolut kuurin, jotta kuukautiseni alkaisivat. Sitä ennen olin tehnyt negatiivisen raskaustestin kiertopäivänä 41/30. Terolut kuurin aikana alkoivat raskausoireet joita en ensin tunnistanut, koska odotin vain niitä kuukautisia alkaviksi. Nyt sitten viikko terolutin lopettamisesta tein uuden testin, joka oli siis plussa. Olen hämmentynyt ja epätietoinen omituisesta hormoonitoiminnastani. Vielä en uskalla edes iloita plussasta, koska huoli painaa eniten. Lääkäriin olen menossa maanantaina, mutta jos jollakin on tietoa ja kokemuksia vastaavasta, niin olisin kiitollinen!

Kommentit (6)

Hei.

Itselläni aikalailla samanlainen tilanne. Kuukautisia olen odotellut torstaista lähtien, ei kuulu ei näy. Tosin nyt ilmaantunut sellaisia oireita mitä ei ole minulla ollut muuten kuin raskaus aikana, ja me siis toivomme kovasti uutta raskautta (toiveet 07/06 alk.).

kaisa74 Mikä kp aloit syömään Teroja? Ja mikä kp teit positiivisen testin?

Itse aloitin Terot kp 47/~24 ja nyt siis odotellut kuukautisia kolme päivää, mutta vain raskaus oireita löytyy...

En tiedä koska uskaltaisin testata, tässä kierrossa olen tehnyt jo ennen Terojen aloitusta kolme nega testiä (yksi verestä).

Äere ja Poeka 05/06

kyllä se oli masukki joka aiheutti/aiheuttaa oireita. Plussa on siis testattu ja kahden viikon päästä ultra, toivottavasti kaikki menee hyvin.

Äere, Poeka + pikkunyytti 07

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hurjan paljon onnea plussasta! Itselläni oli vähän samat fiilikset, ei meinannut millään uskoa testiviivaa todeksi! Viimeistään ultrassa, kun

itse näin omin silmin pienen " pavun" ja sydämen sykkeet, oli pakko uskoa. Lääkärin arvio oli, että 7+3 viikoissa mennään. Lääkärin mukaan terolutista ei ole ainakaan haittaa ollut raskauden alussa, päin vastoin siitä on voinut olla jopa hötyä. Nyt olo on " kevyt" ja onnellinen!

Kiitos vastauksista!

Terolutia aloin syömään kp 50/30 ja vikan negatiivisen testin olin tehnyt 42/30. Raskausoireet alkoivat oikeastaan vasta terolutin aloittamisen jälkeen. Kiertoni on ollut puoli vuotta täysin säännöllinen, mutta nyt tätä edeltävä kierto jostain syystä tosi lyhyt. Eli täysin näihin päiviin ei voi luotta.

Näin jälkeen päin ajateltuna olisi ehkä pitänyt ymmärtää tehdä uusi testi ennen kuurin aloittamista, mutta eihän sitä millään enää voinut uskoa, kun oli tehnyt jo kaksi negatiivista testiä. Sitä haluaa itseään

säästää pettymyksiltä. Huomenna onneksi pääsen ultraan ja siellä toivottavasti asia selviää. Jännittää kyllä!

Suosittelen rohkaistumaan ja tekemään testin. Ainakin minun kohdallan tulos oli kolmannella kerralla positiivinen!

Eli vuosi sitten minun piti syödä terolutteja 18 päivää kp 15 alkaen, jotta saatiin menkkoja siirrettyä! 2. IVF:n olisi siis pitänyt alkaa heti kun menkatkin alkaa, mutta eipä ole vieläkään näkynyt ja tuolla sängyssä tuhisee 3kk+ ikäinen tytön tyllerö :) Teroista ei ole noin alkuvaiheessa mitään haittaa sikiölle :)

Vierailija

Onko teillä ollut mitä raskaus oireita, kun olette syönyt terolutteja? Itselläni loppui lauantaina kuuri ja yleensä jo seuraavana päivänä inä on alkanut vuoto. Viime viikolla tein negatiivisen testin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat